- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs 2008
Knock Out: Regisseurs 2008
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Lol weinig interessante stijl. Eén van de weinige amerikaanse regisseur die stylistisch iets aan een film toevoegt. Ooit kom je tot bezinning
.
Waarschijnlijk op het moment dat mijn interesse in cinema onder nul gedaald is.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Niet overdrijven OH. Je geeft Heat 3* en doet alsof het een abominabel regisseur is. Eerst nog even wat meer kijken lijkt mij voordat je met zulke harde statements kunt komen.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Niet overdrijven OH. Je geeft Heat 3* en doet alsof het een abominabel regisseur is.
Samen met Collateral (0.5*) en die Mohicans waarschijnlijk nog lager moest kunnen maakt dat een nogal trieste balans, vind je ook niet?
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Waarschijnlijk op het moment dat mijn interesse in cinema onder nul gedaald is.
O ja, en wat jouw interpretatie van cinema dan? Wat is cinema? Ik ben ervan overtuigd (ik neem jouw top10 + stemgedrag als uitgangspunt) dat je niet eens weet wat cinema is. Je weet niet eens waar je het over hebt. Doe niet zo gek man...
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
O ja, en wat jouw interpretatie van cinema dan? Wat is cinema? Ik ben ervan overtuigd (ik neem jouw top10 + stemgedrag als uitgangspunt) dat je niet eens weet wat cinema is. Je weet niet eens waar je het over hebt. Doe niet zo gek man...
Het zoveelste zelfverklaard groot licht meldt zich aan 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Zelfs in jouw interpretatie van cinema zie ik nog wel plaats voor Mann. Je schopgedrag is op het moment wat weinig gegrond met één 0,5* en wat vage herinneringen aan een andere film.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Gemiddeld 1.33 op 3 films ... hoe gegrond wil je het hebben? Kan wel weer al z'n andere films gaan kijken, maar bij andere regisseurs (Carpenter en Cronenberg) heeft dat ook niet bepaald veel opgeleverd. Vind hem visueel karig tot saai. Z'n andere films beloven daar niet veel aan te veranderen.
Zet daar dan iemand tegenover die geregeld met Doyle heeft samengewerkt en Mann is een wegwerpproduct wat mij betreft.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
21. Lukas Moodysson - Yasujiro Ozu - Takeshi Kitano
0-0-1
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
22. Buster Keaton - Tsui Hark - Tony Kaye
1-0-0
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ook wat van Ozu gezien stelletje know-nots? De pot verwijt de ketel en zo......
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
2-0-0
Helaas net de stemming bij Ozu gemist.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Kitano door, mooi. Was er niet bij, maar ik heb Tokyo Story gezien van Ozu en dat kan aan géén van Kitano's films tippen.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Ik heb Ozu door Kitano's (en Miike's) bril gezien, telt dat ook ? 
2-1-1 Hark 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
2-1-2
Ik zie dat ik een regisseur gemist heb, het moet Hark Tsui zijn om um te vinden op MM. Overigens Chat Gim van hem gezien en daar door geen behoefte aan meer.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Kitano door, mooi. Was er niet bij, maar ik heb Tokyo Story gezien van Ozu en dat kan aan géén van Kitano's films tippen.
De zaadfilm Brother van Kitano nooit gezien? 
Maar daar ging mijn opmerking verder ook niet over. Er werd hier iets geroepen en daarna maakt men zich er zelf schuldig aan. Typisch! 
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
De zaadfilm Brother van Kitano nooit gezien? 
Zegt me niks, heeft hij nog een Brother gemaakt 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Duh! 
Ik vind Kitano toch ook goed verder, maar het is hier ooit net een kindersoos.