• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.270 series
  • 34.075 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.287 stemmen

Fame of Shame (acteurs)

zoeken in:

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Weaver ben ik met je eens, maar McGregor speelt echt beroerd in star wars. Trainspotting wil ik overigens nog wel zien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Star Wars is idd een misser, maar ik leg de schuld daarvan bij de inspiratieloze regie van Lucas.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84

Christian Bale 76

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66

Tadanobu Asano 58 +

Roberto Begnini 48

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 40

Will Smith 16

Sigourney Weaver 6-

Asano kan gewoon in één wip naar de Fame, maar zijn naam is niet Engels genoeg denk ik.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1703 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84

Christian Bale 76

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66

Tadanobu Asano 59 +

Roberto Begnini 48

Emile Hirsch 42-

Ewan McGregor 40

Will Smith 16

Sigourney Weaver 6-

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Het gaat per 2 Chr.s, en je mag er één omhoog, en één omlaag stemmen

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Reinbo schreef:

Star Wars is idd een misser, maar ik leg de schuld daarvan bij de inspiratieloze regie van Lucas.

Ik vind McGregor eigenlijk ook bijzonder kleurloos in Moulin Rouge! (verder wel een goede film) en gewoon vervelend in Big Fish. Zijn rol in Trainspotting doet me niet genoeg om hem het voordeel van de twijfel te geven.

Weaver hoort niet in de Hall of Shame thuis, nee. Speelt over het algemeen prima, zonder dat ik haar meteen tot mijn absolute favorieten zou noemen.

Het probleem is niet alleen dat het ontbreekt aan echte Shame-acteurs, maar ook aan echte Fame-acteurs. Althans wat mij betrefd. Daarbij is het jammer dat de lijst volledig bestaat uit acteurs die nog actief zijn. Een beetje verspreiding over de tijden (en ook wel landen) heen kan geen kwaad.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84

Christian Bale 78 +

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66

Tadanobu Asano 59

Roberto Begnini 46-

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 40

Will Smith 16

Sigourney Weaver 6

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84

Christian Bale 78

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 68 +

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 44 -

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 40

Will Smith 16

Sigourney Weaver 6

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Stem van Chri.s eruit gehaald omdat het alleen maar +1 was en niet +2 & -2. Hij kan vandaag op herhaling of een andere keer een dubbele stem plaatsen.

Tony Leung Chiu Wai 84

Christian Bale 78

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 68

Tadanobu Asano 58

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 40

Will Smith 16

Sigourney Weaver 6

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2854 stemmen

The One Ring schreef:

Het probleem is niet alleen dat het ontbreekt aan echte Shame-acteurs, maar ook aan echte Fame-acteurs. Althans wat mij betrefd.

Wat mij betreft absolute onzin. Niet al het goeds komt uit Hollywood. Er staan met Bernal, Leung & Asano zelfs 3 van mijn favoriete acteurs in. In Azie en Zuid - Amerika ook groots, maar ik ben benieuwd aan welke Aziaten of Zuid - Amerikanen je nog meer status toeschrijft. Daarbij zou ik ook graag op Mc Gregor stemmen aangezien hij allesbehalve charismaloos is. Vooral in zijn Britse films waar hij lekker Brits kan praten. ( Shallow Grave, Trainspotting, Cassandra `s Dream ). Zijn SF - mislukkingen vergeef ik hem daarbij nog wel.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 82 -

Christian Bale 80 +

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 68

Tadanobu Asano 58

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 40

Will Smith 16

Sigourney Weaver 6

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 82

Christian Bale 80

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 68

Tadanobu Asano 60 +

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 40

Will Smith 16

Sigourney Weaver 4 -

Weaver is zo irritant in Alien(s).

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 82

Christian Bale 80

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 68

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 42+

Will Smith 14-

Sigourney Weaver 4

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84 +

Christian Bale 80

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66 -

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 42

Will Smith 14

Sigourney Weaver 4

Jammer voor Sigourney

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84 +

Christian Bale 80

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66 -

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 42

Will Smith 14

Sigourney Weaver 6+

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

A. Jacobsen schreef:

Tony Leung Chiu Wai 84 +

Christian Bale 80

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66 -

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 42

Ewan McGregor 42

Will Smith 14

Sigourney Weaver 6+

Aan wie geef je 2- ?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

@ A. Jacobsen (tevens per PM):

De laatste drie keer dat je hebt gestemd, heb je geen -2 stemmen gegeven. Dus je hebt feitelijk nog -6 te vergeven!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Niet al het goeds komt uit Hollywood. Er staan met Bernal, Leung & Asano zelfs 3 van mijn favoriete acteurs in. In Azie en Zuid - Amerika ook groots, maar ik ben benieuwd aan welke Aziaten of Zuid - Amerikanen je nog meer status toeschrijft.

Geen idee waaraan ik dit betoog nou weer verdient heb. Ik heb geen enkele verkeerde opmerking gemaakt richting Aziaten of Zuid-Amerikanen. Ik heb ook nergens gezegd dat er alleen maar Hollywoodacteurs mee zouden mogen doen en dat zij de enige zouden zijn die een pluspunt verdienden.

Het enige wat ik schreef is dat er voor mij persoonlijk geen acteurs/ actrices in zitten die ik echt goed of slecht genoeg vind voor een stem in dit lijstje. Bernal is zo'n acteur waar ik niets tegen heb, maar ook niets mee. Van Leung heb ik nog niet zo'n goed beeld, maar hij is denk ik wel een goede acteur. Van Asano dacht ik heel lang nog niets gezien te hebben, maar schijnbaar zat hij in Zatoichi. Geen idee welke rol hij daar in had overigens. Deze 3 acteurs zullen van mij noch een voorstem noch een tegenstem krijgen.

Hoe dan ook, je hoeft het niet met me eens te zijn over de kwaliteiten van deze acteurs, maar kom niet met zo'n onzinnige opmerkingen aanzetten die beweren dat ik alleen Hollywoodacteurs eis. Ik heb nooit op deze site gezegd dat er geen goede Aziatische of Zuid-Amerikaanse acteurs bestaan en dat zal ik ook nooit zeggen. Ik ben er wel minder bekend mee, maar dat is een ander verhaal.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84

Christian Bale 80

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 44

Emile Hirsch 40 -

Ewan McGregor 42

Will Smith 14

Sigourney Weaver 8 +

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 84

Christian Bale 82 +

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 42 -

Emile Hirsch 40

Ewan McGregor 42

Will Smith 14

Sigourney Weaver 8

nevyn

• 1800 berichten
  • 611 stemmen

Tony Leung Chiu Wai 86 +

Christian Bale 82

Gael Garcia Bernal 68

Vincent Cassel 66

Tadanobu Asano 60

Roberto Begnini 42

Emile Hirsch 40

Ewan McGregor 42

Will Smith 14

Sigourney Weaver 6 -

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2854 stemmen

The One Ring schreef:

Ik heb geen enkele verkeerde opmerking gemaakt richting Aziaten of Zuid-Amerikanen. Ik heb ook nergens gezegd dat er alleen maar Hollywoodacteurs mee zouden mogen doen en dat zij de enige zouden zijn die een pluspunt verdienden.

Nee, je zegt ook niks verkeerds over hen. Maar het valt mij op dat je eigenlijk alleen maar Amerikaanse acteurs kan waarderen. Natuurlijk helemaal jouw goed recht. Ik vroeg mij alleen af wat je dan wel zou kunnen waarderen uit deze landen. Maar ik heb denk ik al een antwoord op je vraag, getuigen de opmerking dat je er wat minder bekend mee bent.

Van Leung heb ik nog niet zo'n goed beeld, maar hij is denk ik wel een goede acteur.

Ik vond het wat vreemd dat je hem op basis van een film, Hero meen ik, al tot de middelmaat schaarde. Maar nu zeg je al wat anders. In Fa Yeung Nin Wa & Xich Lo is hij niet minder dan geniaal.

Hoe dan ook, je hoeft het niet met me eens te zijn over de kwaliteiten van deze acteurs, maar kom niet met zo'n onzinnige opmerkingen aanzetten die beweren dat ik alleen Hollywoodacteurs eis.

Die opmerkingen suggeren dan ook niet gelijk dat je alleen maar Hollywood acteurs eist. Maar gezien de enorme hoeveelheid 4,5* en 5,0* aan Amerikaanse films kun je moeilijk ontkennen dat je een voorliefde hebt voor Amerikaanse acteurs/actrices. Wat natuurlijk ook helemaal je goed recht is. Alleen vond ik het dus wat vreemd dat je 3 toch wel populaire namen in hun thuishavens wegzette als niet zo bijzonder, op basis van vaak maar 1 film. Ik vind zo `n conclusie dan wat snel getrokken.

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Legan schreef:

@ A. Jacobsen (tevens per PM):

De laatste drie keer dat je hebt gestemd, heb je geen -2 stemmen gegeven. Dus je hebt feitelijk nog -6 te vergeven!

Er staat nergens dat het verplicht is min-stemmen te geven...

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

A. Jacobsen schreef:

(quote)
Er staat nergens dat het verplicht is min-stemmen te geven...
Er staat:

"Elke dag (00:00 t/m 23:59) mag je éénmaal een acteur "saven" (+2 pnt), en een acteur "killen" (-2 pnt.). "

Let op het woordje en. Er staat niet en/of. Nee, zo gemakkelijk kom je er niet van af .

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Let op het woordje mag !! Zoals het er staat valt het nog steeds te interpreteren als "of". In ieder geval jammer dat de voorstem van Chr.s voor Asano verloren dreigt te gaan.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Onderhond schreef:

Let op het woordje mag !! Zoals het er staat valt het nog steeds te interpreteren als "of". In ieder geval jammer dat de voorstem van Chr.s voor Asano verloren dreigt te gaan.

Het woordje mag houdt in dat je een stem mag plaatsen. Je bent namelijk niet verplicht mee te doen en te stemmen. Dus zodoende geen woord als moet.

En m.b.t. Chr.s. Hij kan altijd herstemmen in een later stadium, en vooralsnog lijkt Asano niet weg te lopen.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Het woordje mag houdt in dat je een stem mag plaatsen. Je bent namelijk niet verplicht mee te doen en te stemmen. Dus zodoende geen woord als moet.

Dat is inderdaad een interpretatie, maar het staat er niet ondubbelzinnig

En wat Asano betreft, gezien Chr.s aanwezigheid in dit topic heb ik er m'n twijfels bij.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Onderhond schreef:

Dat is inderdaad een interpretatie, maar het staat er niet ondubbelzinnig .

Tja ik moet toegeven dat je het anders zou kunnen interpreteren. Maar het lijkt wel net 'zoeken naar mazen in de wet' .
Onderhond schreef:

En wat Asano betreft, gezien Chr.s aanwezigheid in dit topic heb ik er m'n twijfels bij.

Ach, een PM-tje doet vaak wonderen denk ik . Geef hem de tijd.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Waarom geen goede Aziatische acteur ipv Asano vraag ik me dan af.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

We gooien er morgen wel Jackie Chan in voor jou. Kan je ook meestemmen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.