- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
3-5
tegenstem
Omdat Cronenberg ons in de 21e Eeuw flink in de steek heeft gelaten.
Onderhond
-
- 87603 berichten
- 12867 stemmen
Shi Gan was een kleine tegenvaller, Collateral een compleet wanproduct.
1-2
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
39. Gone Baby Gone - Survive Style 5+
0-1
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ik heb met afgrijzen die, mijns inziens onderbroeken humor, comedy bekeken. Nee, het betreft voor mij geen grap. Maar gezien de populariteit zal de film vast wel een ronde verder komen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik heb met afgrijzen die, mijns inziens onderbroeken humor, comedy bekeken. Nee, het betreft voor mij geen grap. Maar gezien de populariteit zal de film vast wel een ronde verder komen 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kleur! Vorm! Dynamiek!
Wat heeft dit met humor te maken? Ik vond 'm ook flauw.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Je zet er dan wel een knipoog bij, maar als je dit met afgrijzen bekijkt ben je toch wel een deel voor je gevoel van humor verloren hoor
Dat zal het zijn, Dragje heeft waarschijnlijk geen gevoel voor humor. Ik ben om.
Dynamiek, kleur, vorm maakt mijns inziens een film nog niet 'goed' of komisch. Ik vond met name de vermeende humor van het niveau onderbroeken humor. Ik meen me nog een scène te herinneren waarbij een speelgoedbeest een ander speelgoedbeest van achter neemt.
Kijk meester: poep! hihihi
.....piemel! WHOEHAAAAAA
Ieder zijn/haar smaak. Not my cup of tea....
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ja, ik vergat (expres) mijn knipoog (uiteraard). Je hoeft niet om te zijn hoor (is dat je nieuwe leus?). Maar de hoekigheid vond ik op een bepaalde manier verfrissend. Het voorbeeld dat jij aanhaalt kan ik me niet herinneren, maar dus wel de hoekigheid, de kleuren, de gadgets en de lol die de betrokkenen uitstraalden. Een synthese die nou eens wel geslaagd was. Voor mij vergelijkbaar met Science of Sleep bijv.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik vergat (expres) mijn knipoog (uiteraard). Je hoeft niet om te zijn hoor (is dat je nieuwe leus?).
Bij mijn weten tweede keer dat ik het zo stel, is het dan gelijk een leus? Beats me, ik ken de criteria die hier geleden natuurlijk niet 
En tja, de kleuren vond ik soms apart en verfrissend, maar dat maakt voor mij een film nog niet goed. Een komedie die totaal niet komisch is resulteert in een tenenkrommende zit.
Tenzij je natuurlijk het daar niet mee eens bent. Dit is typisch een kwestie van 'smaak' discussie lijkt mij.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik vergat (expres) mijn knipoog (uiteraard). Je hoeft niet om te zijn hoor (is dat je nieuwe leus?).
Bij mijn weten tweede keer dat ik het zo stel, is het dan gelijk een leus? Beats me, ik ken de criteria die hier geleden natuurlijk niet 
En tja, de kleuren vond ik soms apart en verfrissend, maar dat maakt voor mij een film nog niet goed. Een komedie die totaal niet komisch is resulteert in een tenenkrommende zit.
Tenzij je natuurlijk het daar niet mee eens bent. Dit is typisch een kwestie van 'smaak' discussie lijkt mij.
Nu snel even die '6', kunnen we dit snel; (voorlopig) vergeten