- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
niethie
-
- 7319 berichten
- 7264 stemmen
Tegenwoordig is ze getrouwd met iemand die in ufo's en marsmannetjes gelooft, maar ik moet toegeven dat ze er in de tijd dat ze nog achter Dawson aanzat best leuk uitzag. 

Katie Holmes bekend uit oa Dawson's Creek en Pieces of April.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
toen: 1+
nu: 1-
vooruit, een klein plusje
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik geloof 2+?, 1-.
En ja, ik ben het met Niethie eens, toen ze in Dawson's Creek zat (Pieces of April en Batman Begins ook nog wel) had ze een bepaalde charme, maar die is er nu helaas af. Is nu echt niets meer.. Trouwen met Tom was toch echt de grootste carriere-misstap van haar leven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2+, 1-, my bad.
Haar carriere was al niet veel soeps, met Cruise trouwen was een uitstekende move, ze heeft meer aanzien dan ooit tevoren. Ze is nu geen nobody meer.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
3+, 1- Geweldige vrouw, heb haar altijd leuk gevonden zelfs nu ze met Tom getrouwd is. En dan heeft ze ook nog eens een lief dochtertje die ontzettend cute is!
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
4+2-
Mensen geloven echt teveel van die Cruise/Holmes/Scientology geruchten.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Hoezo? Katie Holmes is toegetreden tot dat geloof, hoor. Dankzij Tom.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets mis met Scientology trouwens. Kunnen het veel wel als belachelijk bestempelen, is echt niet vreemder dan geloven in een man in een nachtjapon die de wereld in 6 dagen schiep.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Niets mis met Scientology trouwens. Kunnen het veel wel als belachelijk bestempelen, is echt niet vreemder dan geloven in een man in een nachtjapon die de wereld in 6 dagen schiep.
7 dagen is 7000 jaar volgens de bijbel.
Leland Palmer
-
- 23787 berichten
- 4902 stemmen
5+, 7-
... en haar huwelijk met Cruise: 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.