- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
niethie
-
- 7319 berichten
- 7267 stemmen

Jane Fonda bekend uit oa Klute en They Shoot Horses, Don't They.
Leland Palmer
-
- 23787 berichten
- 4904 stemmen
Die's echt wel mooi geweest hoor 
2+, 4-
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
SniPes
-
- 786 berichten
- 1724 stemmen
Anders beginnen we elke nieuwe foto vast met -1, dan hoeft Rianneke niet steeds te stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En diep dat het zit
.
Gaf o.a. bij SMG ook al een plus vandaag, zielig gedoe dus.
4+, 6-
Edwin Pindahaai
-
- 648 berichten
- 293 stemmen
Nee, SniPes heeft gewoon gelijk. Rianneke geeft bijna alleen minnen. Ik wil Rianneke zelf wel eens zien. De verwachtingen zijn dan natuurlijk wel hooggespannen.
En Gilles, jouw voorspelbaarheid begint je parten te spelen. Een lelijke vrouw heeft een horseface, en als een opmerking hier je niet aanstaat dan 'zit het diep'. Maar jij kan het tenslotte weten. Toch?
5+ trouwens
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
For god's sake people get A life! 
@ Edwin Pindahaai,
Ik snap heel goed dat het leuk is om mijn reacties uit te lokken en ik weet dat je een hekel hebt aan Naomi Watts, maar dan hoef je niet ook nog eens met mij te beginnen. Ga je frustratie er lekker ergens anders uitgooien 
@ Snipes,.
Wat je zegt slaat helemaal nergens op want ik heb twee pagina's terug Sarah Michelle Gellar nog een plus gegeven. 
Back on topic please.
Edwin Pindahaai
-
- 648 berichten
- 293 stemmen
Nee natuurlijk Rianneke, dit is heel makkelijk. Jij speelt graag met vooroordelen. In dat opzicht lijk je heel erg op Gilles. Dat is gewoon een snob, van jou verwacht ik meer.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Die steeds terugkerende discussie begint nu wel een beetje saai te worden.Het is maar een spelletje....
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Eens met DVD-T. Jullie blijven je maar kinderachtig gedragen 
oruiz
-
- 185 berichten
- 679 stemmen
Eens met DVD-T. Jullie blijven je maar kinderachtig gedragen 
Sven is nog maar 18 jaar jongens, vergeet dat verdimme niet... Berseeen worden pas op hun 21e genietbaar. Deal with it.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.