- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Op basis waarvan? Zo `n lachwekkende spiegelscene zeker! Travis is een mietje, had gewoon met zijn staart tussen zijn benen weg moeten kwijnen in de 3de ronde.
Travis Bickle is tenminste nog een mietje [let wel: dit is niet mijn mening] en heeft tenminste nog een spiegelscène. Micheal Myers heeft niets en zeker geen karakter.
3-5
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
53. Sergeant Martin Riggs (Mel Gibson, Lethal Weapon-serie) - Henry ‘Popeye’ Doyle (Gene Hackman, The French Connection)
1-0
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
54 Jules Winfield (Samuel L. Jackson, Pulp Fiction) - Koen de Geyter (Norman Baert, Ex-Drummer)
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2862 stemmen
Travis Bickle is tenminste nog een mietje [let wel: dit is niet mijn mening] en heeft tenminste nog een spiegelscène. Micheal Myers heeft niets en zeker geen karakter.
3-5
Travis is makkelijk te doorgronden, van Michael krijg je geen hoogte. Dat zijn nog eens personages.
5-1
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
55. Bruno Anthony (Robert Walker, Strangers on a Train) - Robocop (Peter Weller, Robocop)
1-0 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Travis is makkelijk te doorgronden, van Michael krijg je geen hoogte. Dat zijn nog eens personages.
Er valt dan ook helemaal niets te doorgronden bij Myers. Hij moord en dat is het wel.
2-0 Bruno Anthony, nou dat is pas een schurk
Een van de paar personages die van mij zo de knock-out mag winnen. 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
56. Alvin Straight (Richard Farnsworth, The Straight Story) - Gogo Yubari (Chiaki Kuriyama, Kill Bill: Vol 1)
1-0