- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Sciencefiction films 2007
Knock-Out Sciencefiction films 2007
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
1-2 waarom een animatie-film met slechts 14 stemmen mee mag doen is een raadsel (alhoewel)...
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
waarom een animatie-film met slechts 14 stemmen mee mag doen is een raadsel (alhoewel)...

danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
2-2, alhoewel Robot Carnival nou niet direct geniaal is, in tegendeel...
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
waarom een animatie-film met slechts 14 stemmen mee mag doen is een raadsel (alhoewel)...
Het gaat er niet over hoeveel stemmen een film heeft, maar wie gestemd heeft 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Het gaat er niet over hoeveel stemmen een film heeft, maar wie gestemd heeft 
grote bullshit.
In alle knock-outs was volgens mij al lang besloten dat een film moest voldoen aan een minimum aantal stemmen. De in-crowd vindt het blijkbaar weer nodig om hun films weer aan de man te brengen. Mijn maagzuur loopt op.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Een nieuwe titel is gewenst natuurlijk ter vervanging van Robot Carnival, dit slaat nergens op.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Ach wat maakt het uit...of hij gaat er in deze ronde uit of er zijn kennelijk genoeg liefhebbers.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Niks ervan. Er zijn regeltjes opgesteld, die door een paar mannetjes van de in-crowd met veel plezier worden genegeerd. Het plezier in de filmspelletjes van andere mensen wordt zo flink vergald. Bah.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ter vervanging bijv. Nineteen Eighty-Four (1984)?
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het best, heb hem toendertijd genoemd in een lijstje door mij geziene Scifi's, zonder daarbij het stemmen aantal in mijn achterhoofd te hebben. Vind het toch een slechte films, overigens 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
57. Déjà Vu - The Terminator
0-1 The Terminator
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Er zijn regeltjes opgesteld
Kan je eventjes de link met de regels erbijzetten voor je in de aanval gaat ?
Volgens mij worden die regels nl. gemaakt per KO in het discussieforum door de "mannetjes" die de moeite doen om gedurende de paar dagen die voorafgaan aan de KO erover te discussiëren. Ik vind noch in de wiki, noch in de in het algemeen discussietopic de "regeltjes" waar je nu naar verwijst.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dat regeltje is al 'gewoonrecht' sinds een paar jaar. Dat iets niet gecodificeerd is (het staat hier en daar bij oude knock-outs verdwaald bij een discussie) doet daar niets aan af. De 'mannetjes' weten het wel, maar doen nu alsof de neus bloedt. Blijkbaar moet er toch gecodificeerd worden om dit soort kinderachtige praktijken in het vervolg uit te sluiten. Grow up.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
grote bullshit.
In alle knock-outs was volgens mij al lang besloten dat een film moest voldoen aan een minimum aantal stemmen. De in-crowd vindt het blijkbaar weer nodig om hun films weer aan de man te brengen. Mijn maagzuur loopt op.
Op wie lig je nu eigenlijk te mekkeren? Film is voorgesteld en niemand wou hem weg hebben. Ik neem aan dat ik bij die incrowd gereken wordt, maar voor mij hoeft de film niet mee te doen.
Misschien je gal bewaren voor gelegenheden waar er effectief iets aan de hand is. Een geval van maar wat roepen dit.
1-1 !!!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Niet iedereen volgt die voorstel-rondes. Anders had ik al eerder geblaft. Blijkbaar moet er dus gecodificeerd worden. Lekker volwassen weer.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Blijkbaar volgt niet iedereen die regeltjes. Robot Carnival was een éénmalig niet door andere mensen bijgetreden voorstel dat gewoon in de lijst gebleven is. Je kan dat in dat topic gaan plaatsen maar niet iedereen let daar op en zulke voorstellen zullen blijven komen.
Beetje kinderachtig om een hoop kabaal te maken over een kleine vergissing van één persoon die er duidelijk niks slechts mee bedoelde.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Niet iedereen volgt die voorstel-rondes. Anders had ik al eerder geblaft. Blijkbaar moet er dus gecodificeerd worden. Lekker volwassen weer.
Continu zitten zeggen dat iedereen die het niet met je eens is niet volwassen is, is nogal een flauwe manier van discussiëren.
Nu plots een regel invoeren in het midden van het algemeen discussietopic is belachelijk.
Tot nog toe zijn er alleen minima geweest wanneer die in het discussietopic overeengekomen werden. Het minimum was regelmatig 20 , soms 10, 15 soms 100. Er is al een "onbekende film KO" georganiseerd. Dit mag niet meer met jouw regeltje ?
De films waarover je praat zijn er in de eerste ronde uitgebonjourd. Volgens mij ben je gewoon spijkers op laag water aan het zoeken.
Anyway, ik laat de eer de KO te organiseren volgende keer aan iemand anders over, met al die - totaal onconstructieve- kritiek hoeft het voor mij niet meer.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Die constructieve regel was er al lang, en dan maak ik me boos. De discussie trachtte ik overigens elders voort te zetten. Deze knock-out is sowieso niet de onbekende films knock-out of de poster knock-out. Ik mag best mijn bek opentrekken als ik het niet eens ben met de gang van zaken.
En aangezien er blijkbaar niet iedereen de regeltjes volgt, is er dus een noodzaak ter codificatie. Zo simpel is het.