- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
5-4 Malick behoort zeker in de derde ronde. Iets verder misschien nog.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
In principe kan Ishikawa mijns inziens nooit tippen aan de buitenaardse cinema van Malick, maar uit respect sla ik deze over.
Uit respect voor wie? Niet voor Malick als je hem geen steun geeft lijkt me.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
6-5 Tokyo sora kan best nog weleens een 5* film worden.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Uit respect voor wie?
Uit respect voor Ishikawa uiteraard. Wat ik van Mallick gezien heb zag er veelbelovend uit, maar niet echt overtuigend. Deels Mallick en deels "maar ja, het moet ook nog verkopen".
Verder heeft Ishikawa al twee mooie 5* achter z'n naam bengelen. Op twee films is dat geen slecht gemiddelde. Heeft zich al knusjes genesteld in m'n top 10 favoriete regisseurs.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Uit respect voor wie? Niet voor Malick als je hem geen steun geeft lijkt me.
Uit respect voor de fans van Ishikawa en Ishikawa zelf uiteraard. Bovendien weet je nooit wat 'Su-ki-da' me gaat voorschotelen, vandaar.
En wat betreft Malick zullen er altijd, en enkel en alleen, lovende woorden uit deze mond komen. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Uit respect voor Ishikawa uiteraard. Wat ik van Mallick gezien heb zag er veelbelovend uit, maar niet echt overtuigend. Deels Mallick en deels "maar ja, het moet ook nog verkopen".
Vreemde reactie. De films van Malick zijn totaal niet mainstream en bevatten zeker geen compromissen voor het grote publiek. Ik vind ze zelfs vrij ontoegankelijk. Zowel mijn zusje, haar vriend en mijn vader hebben The New World niet uit kunnen zitten. Ik geef de twee Malicks die ik zag maar 3,5*, maar verwacht een verhoging bij herziening. Ze fascineren me op een bepaalde manier.
Verder was de respectvraag niet op jouw gericht natuurlijk.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Vraag was niet aan mij gericht, maar het antwoord redelijk voor de hand liggend toch ?
Ik zag enkel The Thin Red Line. Vond daar veel mooie dingen inzitten maar het tweede deel een wat flauw en niet compromisloos vervolg op het begin (staat verder bij de film te lezen).
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Vraag was niet aan mij gericht, maar het antwoord redelijk voor de hand liggend toch ?
Als je Malick een God noemt dan vind ik het niet zo logisch om niet te stemmen. Dat jij voor Ishikawa zou stemmen verbaasde me natuurlijk niks en behoefde verder ook geen uitleg.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Zeg nu maar gewoon, eigenlijk probeer je hem gewoon om te praten 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
En waarom ook niet? 
Ik las je bericht bij The Thin Red Line nog eens en het probleem zit hem toch vooral in het feit dat het een oorlogsfilm betrefd. Misschien dat zijn andere films dan meer jouw ding zijn, want dat zijn geen oorlogsfilms. Wie weet stem jij volgend jaar bij de zelfde loting dan ook wel voor Malick 
Cupido
-
- 523 berichten
- 1911 stemmen
Ik kan niet lyrisch genoeg zijn over Malicks The New World. Ben erg beniewd wat je van die film vind Onderhond. Er zit denk ik genoeg in wat jou aan moet spreken.
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13412 stemmen
6-7. The New World vond ik juist helemaal niks. Maar Badlands en vooral Days of Heaven zijn meesterwerken.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
58. Kim Ki Duk - Robert Bresson
1-0
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13412 stemmen
2-1 Mouchette is een van mijn absolute favorieten.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
3-2, bresson toch, doet me uiteindelijk meer.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
59. Mel Brooks - Tsai Ming Liang
0-1