- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cultmovies
Knock-Out: Cultmovies
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
6-4
Leon heeft helemaal niks met cult te maken.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
0-6
12. In the Heat of the Night - Wicker Man
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
beide erg goed, maar WM natuurlijk meer cult
mikey
-
- 28993 berichten
- 5144 stemmen
Vind ik net een tikkeltje te zweverig voor een echte cult classic.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ken weinig films die meer cult zijn.... (Liedjes, secte, bizarre godsdienst.) zeker In the Heat of the Night niet middle of the road politiefilmpje
mikey
-
- 28993 berichten
- 5144 stemmen
Ik vind the wicker man goed (maar niet zo goed als Heat) als detective/thriller. Het nachtmerrie aspect zat er ook goed in. Maar niet goed genoeg.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Het gaat er in deze kncok-out toch om dat je op films stemt waarvan je vindt dat ze meer cult zijn dan de andere, of heb ik het mis ? Het maakt toch niet uit welke van de twee de beste film is (visueel of inhoudelijk vlak), het gaat om de beste CULTFILM !
mikey
-
- 28993 berichten
- 5144 stemmen
Beste cultfilm is de beste van de 2 toch?
Wat ik persoonlijk meer cult vind?? geen idee.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het punt dat Reinbo heeft is dat je op The Wickerman moet stemmen, niet eens zozeer omdat dat de beste film is, maar omdat In the Heat of the Night niets met cult te maken heeft.
mikey
-
- 28993 berichten
- 5144 stemmen
Ja maar wie ben ik eigenlijk om te bepalen wat cult is? Daarom kies ik voor de betere film. Als dit KO zegt, dit is cult en dat is cult dan ga ik er van uit dat dat zo is.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
je hebt nog niet eens gestemd op heat of the night. Whatever
mikey
-
- 28993 berichten
- 5144 stemmen
Ja, ik wil hem eerst herzien. Het is me net te lang geleden.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Ja maar wie ben ik eigenlijk om te bepalen wat cult is? Daarom kies ik voor de betere film. Als dit KO zegt, dit is cult en dat is cult dan ga ik er van uit dat dat zo is.
Als je de pagina's bij The Wicker Man is had doorgebladerd had je wel gemerkt dat het echt wel een cultfilm is.
En in deze KO zitten er ook nogal veel niet-culfilms, die overduidelijk klassiekers zijn of zelfs dat niet...
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
je kan je de film niet meer genoeg voor de geest halen om er op te kunnen stemmen maar je stemt er wel op ?? beetje vaag. Maar goed on topic maar weer:
1-3