• 17.011 nieuwsartikelen
  • 181.489 films
  • 12.520 series
  • 34.650 seizoenen
  • 654.247 acteurs
  • 200.212 gebruikers
  • 9.449.688 stemmen
Avatar
 

Knock-Out: Filmschurken

zoeken in:
avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

  • 22565 berichten
  • 5229 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Onzin, Booth is gewoon veel beter..

Inderdaad, heel veel beter zelfs. Ik zou er vrede mee hebben als Booth wint zelfs.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zal ook wel gebeuren, denk ik...


avatar van mikoz

mikoz

  • 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Onzin, Booth is gewoon veel beter.. Montana had er in de vorige ronde al uit moeten vliegen tegen Logan.

Tony is de grootste filmschruk ooit.

punt uit.


avatar van BoordAppel

BoordAppel

  • 14274 berichten
  • 3303 stemmen

5-6


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Tony is de grootste filmschruk ooit.

punt uit.

Geweldige film, maar ik vind 'm meer een boefje dan een Schurk. Soza is in de film al een grotere schurk dan Tony.


avatar van The One Ring

The One Ring

  • 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Reinbo schreef:

Zal ook wel gebeuren, denk ik...

Hmmm, zou kunnen, maar Alex DeLarge, Hannibal Lecter en misschien Norman Bates geef ik minstens zoveel kans.

Even een blik werpend op wat er nog in zit zijn dit mijn 4 favorieten voor de halve finale: Alex DeLarge, Patrick Bateman, Harry Powell en Annie Wilkes. Maar alleen die eerste zal waarschijnlijk zo ver komen.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bates is een bang mietje, snap uberhaupt niet dat die er nog inzit. Alex is idd de grootste tegenstander van Booth


avatar van mikoz

mikoz

  • 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Geweldige film, maar ik vind 'm meer een boefje dan een Schurk. Soza is in de film al een grotere schurk dan Tony.

Uiteraard , maar Tony trekt toch veel meer bekijks.

En Pacino zet gewoon een sterkere rol neer.


avatar van mikoz

mikoz

  • 11297 berichten
  • 867 stemmen

Heb ik het nou verkeerd gezien ? Is Freddy er nou ook al uit ? dacht dat hij gewonnen had van Alien..

Maar goed kan er vrede mee hebben , Freddy heeft al genoeg gewonnen in eerdere edities.

Mijn favorieten zijn dan toch wel :

1. Patrick Bateman.

2. Le Tenia

3. Hannibal Lector

4. Le Tueur

5. Alien

6. Kathey Bates.

Jammerlijke loting dan toch weer , Le Tenia - Hannibal.


avatar van Goodfella_90

Goodfella_90

  • 10408 berichten
  • 2615 stemmen

Bates zie ik juist graag terug in de finale.


avatar van mikoz

mikoz

  • 11297 berichten
  • 867 stemmen

Bates had van mij niet eens mee hoefen doen.


avatar van V

V

  • 8369 berichten
  • 3381 stemmen

6-6


avatar van Goodfella_90

Goodfella_90

  • 10408 berichten
  • 2615 stemmen

6. The Terminator (Arnold Schwarzenegger in The Terminator) - Dr. Christian Szell (Laurence Olivier in Marathon Man)

6-6


avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

  • 22565 berichten
  • 5229 stemmen

mikoz schreef:

En Pacino zet gewoon een sterkere rol neer.


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

2. Le Tenia

Gewoon standaard verkrachtertje, De Death Wish reeks zit er vol mee....


avatar van Ramon K

Ramon K

  • 13575 berichten
  • 0 stemmen

6-7


avatar van J.S.

J.S.

  • 11754 berichten
  • 3060 stemmen

6-8


avatar van J.S.

J.S.

  • 11754 berichten
  • 3060 stemmen

7. La Tueur (Philippe Nahon in Haute Tension) - Leatherface (Gunnar Hansen in The Texas Chain Saw Massacre)

0-1


avatar van Goodfella_90

Goodfella_90

  • 10408 berichten
  • 2615 stemmen

1-1


avatar van kiriyama

kiriyama

  • 9849 berichten
  • 0 stemmen

2-1 tegenstem


avatar van ROOSKY

ROOSKY

  • 29923 berichten
  • 8140 stemmen

3-1


avatar van mister blonde

mister blonde

  • 12737 berichten
  • 5919 stemmen

3-2


avatar van Dragon

Dragon

  • 62559 berichten
  • 4509 stemmen

3-3


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

4-3


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

imo is Leatherface als een soort monster van Frankenstein. Die familie rond hem is veel kwaadaardiger dan hem. Hij is een soort slachtoffer met een slechte jeugd.


avatar van Macmanus

Macmanus

  • 13726 berichten
  • 3719 stemmen

5-3


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

5-4 iemand die met een kettingzaag boven z'n hoofd rondrent en mensen aan vleeshaken hangt kan op mijn stem rekenen.


avatar van arkadi

arkadi

  • 1029 berichten
  • 0 stemmen

5-5


avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

  • 22565 berichten
  • 5229 stemmen

Film vind ik niet zo goed, maar als slechterik is Leatherface wel een icoon natuurlijk:

5-6

edit> verbeterd


avatar van arkadi

arkadi

  • 1029 berichten
  • 0 stemmen

hmmm ..niet 5-6 dan?

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.