- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van... - knock out-versie
Het beste van... - knock out-versie
neo
-
- 15436 berichten
- 10045 stemmen
Derde keer, goeie keer... 
Reinbo had een knock-out gevraagd met de beste 30 films, dus geen beste scores (dat is wat moeilijker te vinden op imdb) waarvoor Morricone een soundrack heeft gecomponeerd ,en hier zijn ze dan !
Hopelijk zal het gezaag en gezeur nu stoppen 
1. Buono, il brutto, il cattivo, Il (1966) - Two Mules for Sister Sara (1970)
2. C'era una volta il West (1968) - ¡Átame! (1990)
3. Battaglia di Algeri, La (1966) - Casualties of War (1989)
4. Nuovo cinema Paradiso (1988) - Bulworth (1998)
5. Once Upon a Time in America (1984) - Scorta, La (1993)
6. Per qualche dollaro in più (1965) - Hamlet (1990/I)
7. The Thing (1982) - Teorema (1968)
8. The Untouchables (1987) - Decameron, Il (1971)
9. Per un pugno di dollari (1964) - State of Grace (1990)
10. Grande silenzio, Il (1968) - Clan des Siciliens, Le (1969)
11. Days of Heaven (1978) - Cage aux folles, La (1978)
12. Lolita (1962) - In the Line of Fire (1993)
13. Novecento (1976) - Mio nome è Nessuno, Il (1973)
14. Giù la testa (1971) - The Mission (1986)
15. Professionnel, Le (1981) - Maléna (2000)
16. U-Turn (1997) - Bugsy (1991)
Heb de hele knock-out gemist helaas. De enige waar ik wel aan mee had willen doen. Ik snap werkelijk niet waarom bij dit hele selecte gezelschap titels als Bulworth staan. Bulworth score is nochtans maar een enkel moment te horen in de film. (uitleg). Dan zou je toch voor 'volbloedige' gaan. Op beste films geselecteerd, met het hoogste gemiddelde? Het gaat om zijn scores, die kunnen zowel grandioos goed zijn gecomponeerd en passend voor een slechte film. En daar mag best over gezeverd worden. Heel dubieus dit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heb de hele knock-out gemist helaas. De enige waar ik wel aan mee had willen doen. Ik snap werkelijk niet waarom bij dit hele selecte gezelschap titels als Bulworth staan. Bulworth score is nochtans maar een enkel moment te horen in de film. (uitleg). Dan zou je toch voor 'volbloedige' gaan. Op beste films geselecteerd, met het hoogste gemiddelde? Het gaat om zijn scores, die kunnen zowel grandioos goed zijn gecomponeerd en passend voor een slechte film. En daar mag best over gezeverd worden. Heel dubieus dit.
Beetje laat. We hebben de bekendste films genomen omdat de ko meerdere malen vast liep en meer dan een week duurde. Knap dat je het gemist hebt. Bulworth is ook niet in de volgende ronde gekomen....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gladiator (1) - Alien (2)
0-1 al is gladiator meer fun.
neo
-
- 15436 berichten
- 10045 stemmen
Beetje laat. We hebben de bekendste films genomen omdat de ko meerdere malen vast liep en meer dan een week duurde. Knap dat je het gemist hebt. Bulworth is ook niet in de volgende ronde gekomen....
De twee grootste kanshebbers waren sowieso al gedoemd om op het eind elkaar te treffen. Maar ik vind het nog steeds een belachelijk keuze. Zoals ik ook al zei; er zijn ook nog andere ''bekende'' die alleen een minder hoog gemiddelde heeft. Dit leunt teveel op het idee dat alleen een goede film een goede score kan hebben, en daar stem ik niet voor. En als dat ook nog eens Bulworth er tussen staat...
Kijk heel af en toe in dit topic, stem een enkele keer eentje mee. Daar kan zo een tijd over heen gaan voor ik weer eens hierin beland.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar ik vind het nog steeds een belachelijk keuze.
Dat de samenstelling niet de schoonheidprijs verdient blijk ook wel uit het feit dat de KO 2 herstarts heeft nodig gehad. Maar een persoon die hier weken later nog eens over begint verdient die prijs wellicht nog minder.