- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
44 Sonatine - sumo worstelen op Strand - Trois Couleurs Bleu: de blauwe lamp
1-0 
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
2-2 tegenstem. Waarom vinden sommigen deze scène in hemelsnaam goed?
Je ziet twee mensen in een cirkel op het strand onnatuurlijke computerbewegingen maken, en je hoort er een vreemd geluid bij...
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12909 stemmen
Waarom vinden sommigen deze scène in hemelsnaam goed?
Je ziet twee mensen in een cirkel op het strand onnatuurlijke computerbewegingen maken, en je hoort er een vreemd geluid bij...

Heeft ook weinig met computerbewegingen te maken. Het is het nadoen van een spelletje waarbij de mensen in de ring als poppetje dienen en de mensen naast de ring op de grond kloppen om de poppetjes te bewegen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2-2 tegenstem. Waarom vinden sommigen deze scène in hemelsnaam goed?
Je hebt blijkbaar niet op zitten leggen. Is idd wat OH zegt. spelletje komt eerder in de film voor.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Je hebt blijkbaar niet op zitten leggen. Is idd wat OH zegt. spelletje komt eerder in de film voor.
Ow haha, ik viel inderdaad bijna in slaap, en ik heb niet echt rustig naar de film kunnen kijken doordat ik constant afgeleid werd door anderen in mijn omgeving.
Ik zal hem ooit nog wel eens een keer kijken en ik trek mijn stem in. Dan staat het nu 4-2.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
45 The Thing - bloed test - Vertigo - eindscène
Art
-
- 13507 berichten
- 3663 stemmen
Dit is een gemene opgave 
1-1 The Thing
Onderhond