- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2862 stemmen
Dat is toch precies toch wat ik zeg?
Ik bespeur wel vaker dat hij gewoon op iets stemt zonder dat hij geen benul van heeft op wat hij stemt en dat soort acties blijf ik een smet vinden op welke KO dan ook 
Daar ben ik het ook mee eens
, heeft totaal geen waarde om te stemmen als je beide films niet gezien hebt.
3-1 Misery
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
leeftijd heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Hehe, ik heb eens even teruggebladerd, en van de laatste 12 films waar basketballerke voor/tegen heeft gestemd heeft hij op 3 films gestemd. Hij geeft vooral vaak de beslissende stem zonder dat hij een van beide films heeft gezien, om maar door te kunnen naar de volgende... Vreemd kereltje.
Art
-
- 13507 berichten
- 3663 stemmen
baskerballerke is pas 15
Ja, en?
Jij bent 14.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Ow, haha, ik zat allemaal te tellen, en hier is al een hele discussie.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
4-1
Prachtige scene uit Sonatine door. 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Hehe, ik heb eens even teruggebladerd, en van de laatste 12 films waar basketballerke voor/tegen heeft gestemd heeft hij op 3 films gestemd. Hij geeft vooral vaak de beslissende stem zonder dat hij een van beide films heeft gezien, om maar door te kunnen naar de volgende... Vreemd kereltje.
Misschien heeft ie gewoon vergeten te stemmen. Of is dat naïef van me?
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Op minstens 9 films vergeten te stemmen, yeah right.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
iemand die 15 is, heeft meestal geen 2000 films gezien
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
iemand die 15 is, heeft meestal geen 2000 films gezien
Dus?
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Dan kan hij beter niet stemmen, of alleen als hij er 1 gezien heeft, en heel zeker weet dat hij die andere niets vindt, of juist veel beter vindt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
De uitschakeling van die ontbijtscene is voor mij de grootste verrassing tot nu toe. Volgens mij hebben de meeste geen flauw benul welke scene er met die omschrijving wordt bedoeld want het had voor Alien gewoon een clean sweep moeten worden 
Als men zich een scene al niet meer kan herinerren zal die weinig indruk hebben gemaakt. Dus als men geen flauw benul over welke scene uit die film het gaat is dat hooguit de scene/film kwalijk te nemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Art doelt er op dat beest komt uit buik wellicht beter herkend zou worden, al heb ik daar mijn twijfels over. bovendien zit en deel van de kracht van die scene er juist in dat het bij het ontbijt gebeurd. maar het is mede gezien de tegenstander erg vreemd dat die het niet gered heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
502 The Hudsucker Proxy: Hudsucker pleegt zelfmoord door uit het raam te springen - Nosferatu, Eine Symphonie Des Grauens - contact met het licht
1-0
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
ik verwijder mijn stem, dacht dat het om een andere film ging... 1-2 dus
Onderhond
-
- 87629 berichten
- 12906 stemmen
Taste of Tea scene eruit 
Uitschakeling van Alien vind ik terecht trouwens. De Alien heeft er al beter uitgezien dan het rubberen popje wat in die scene gefilmd wordt.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8015 stemmen
503 Time Machine (orgineel) - Bibliotheek scene - Pi - Max wordt aangevallen door Marcy Dawson & co.