- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
@Onderhond: Wat vond jij dan een waardige winnaar...?
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
lol 2 dagen weg vanwege me werk en kom thuis en zie dat de KO is afgelopen. In mijn ogen ging het goed tot ronde 3 en daarna namen alle geprezen films het heft in handen en gaven het niet meer weg. Goede winnaar maar de rest vanaf de kwartfinales vond ik niet veel. Maar ja das nou eenmaal de aard van een knock-out p MM, populariteit en bekendheid wint.
Goed georganiseerd Reinbo, mijn complimenten !
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
@Onderhond: Wat vond jij dan een waardige winnaar...?
Rocky Steps moest natuurlijk winnen .
Onderhond
-
- 87365 berichten
- 12289 stemmen
Dolls, Irrév en als outsider Stalker waren erg waardige kandidaten binnen de laatste 16.
Scenes uit Reconstruction, SS5+, Elephant etc etc hadden veel veel verder moeten komen.
DieGo
-
- 5807 berichten
- 2324 stemmen
Mooie winnaar!
En een pluim voor Reinbo voor de organisatie!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30679 berichten
- 5288 stemmen
Mooie winnaar en inderdaad een pluim voor Reinbo. Dit was een enorm KO. Proficiat.
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
Volgend jaar een kerst 2048 scene ko Reinbo? Was alvast leukste KO tot nu toe waarvoor dank
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Aardige winnaar, maar lang niet m'n favo.
Jammer dat 1 van hen niet won.
Art
-
- 13507 berichten
- 3579 stemmen
Mooie winnaar maar ook ik had graag een andere winnaar gezien. En een applausje voor Reinbo voor het opzetten van deze KO
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Saaie winnaar . Ik heb de film niet eens gezien.
Finisterra
-
- 15518 berichten
- 4378 stemmen
Al bij al leuke winnaar toch wel.
Proficiat aan Reinbo, goed georganiseerde KO!
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7417 stemmen
Zo, en nu? Morgen met z'n allen maar Once Upon a Time in the West kijken bij Reinbo thuis lijkt me?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben er niet, zit op het IFFR.
Maar ik verwacht wel binnenkort een goed gecomponeerde klaagzang en een 0,5* van OH bij die film.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gelukkig dat één van hen niet won.
Prachtige winnaar en een favoriet bij het overgrote deel van de gebruikers.
Nog gefeliciteerd Reinbo, maar volgende maal een paar weken eerder beginnen zodat hij echt klaar is met Kerst.
We zijn aan de finish.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nog gefeliciteerd Reinbo, maar volgende maal een paar weken eerder beginnen zodat hij echt klaar is met Kerst.
Ik had gedacht dat jullie wel wat sneller zouden zijn. Was inderdaad de bedoeling om met het einde van de Kerstvakanie klaar te zijn. Misschien als we een heel jaar geen ko's doen dat dat volgend jaar wel lukt.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1515 stemmen
Bedankt Reinbo voor het organiseren van de grootste knock-out op MovieMeter. Wel jammer dat ik redelijk vaak de winnaar van een knock-out niet eens ken.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4511 stemmen
precies een maandje geduurd deze knock-out, en met een waardige winnaar.
Knap werk Reinbo!
Jorick
-
- 8775 berichten
- 2265 stemmen
Ik had liever een andere finale gezien, maar ben toch wel tevreden met de winnaar, alhoewel ik de andere nog niet gezien heb. Verder de complimenten voor Reinbo!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30679 berichten
- 5288 stemmen
Ik ook niet. Dat wordt dus tijd he. Hoge scores in de KO's, hoog in de toplijsten... Ik zal hem toch eens in huis moeten halen.
maxcomthrilla
-
- 15568 berichten
- 2761 stemmen
Complimenten aan het adres van Reinbo. Het was erg leuk om aan deze knock - out mee te doen.
Leuk dat Hudsucker Proxy `s hoela hoep scène ver kwam. Ook verrassend dat de In Dreams scène van Blue Velvet het zo goed deed.
Helaas wel verschrikkelijke oubollige scènes bij de laatste 8. Niet dat ik niet van klassieke films houdt maar een beetje variatie doet geen kwaad. Ik had liever wat van Fellini, Capra, Wilder of Hitchcock bij de laatste 16 gezien, als we dan toch op de oubollige tour gaan. Van de laatste 8 scènes zouden alleen de helikopterscène en de russian roulette scène in mijn persoonlijke top 1000 van favoriete scènes terechtkomen.
Knisper
-
- 13006 berichten
- 1256 stemmen
Inderdaad complimenten voor de organisatie. Het moet een hels karwei geweest zijn, maar het is vloeiend verlopen.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Nutteloze opmerking
Wel jammer dat ik redelijk vaak de winnaar van een knock-out niet eens ken.
Zal ik dan maar eens snel verandering in brengen
Goodfella_90
-
- 10402 berichten
- 2533 stemmen
Weer Once Upon a Time in the West die wint en beide keren met een andere scène. Dat zegt wel genoeg over de kwaliteit van de film. Verder de halve knock-out gemist, jammer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Misschien eens herzien, de kans is immers groot dat het aan jou ligt.
eRCee
-
- 13382 berichten
- 1936 stemmen
Niet echt een verrassende winnaar. Maar wat geeft het, zeer goeie scene wat mij betreft.
Jammer dat ik het grootste deel van de knock-out heb gemist. Volgend jaar 2048 scenes Reinbo?