- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Voorbereiding 1024 scenes KO
Voorbereiding 1024 scenes KO
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2658 stemmen
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ivan the Terrible moet er eigenlijk uit, heeft maar 30 stemmen.
Kan je de 2de scene van Chinatown erin stoppen.
Ik vind ook dat de scène van the Woodsman erin mag voor bvb. Fantasia : sterke scene en eerder genomineerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pas het morgen aan, heb nu de lijst niet bij de hand.
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2658 stemmen
Ja hoor wat moet het zijn Sadam?
En ik moet toch weer zeuren, want die Fantasia-scene vind ik erg mooi......
Ik vind zelf de dakscene van Who Am I? absoluut niet bijzonder, dat is er eentje die er van mij uit mag (is alleen een ideetje)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
No way! Niet alleen is dat een geweldige scene, ik heb ook nog aan die film mee gewerkt. Kan zeker op een gunstige loting rekenen.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
En ik moet toch weer zeuren, want die Fantasia-scene vind ik erg mooi......
Dit stond op de eerste pagina, waar de regels uit de doeken gedaan werden :
Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Zodra we er 1024 hebben (en dat zal wel even duren) gaan we los! Bij meer dan 3 nominaties uit een film bepalen we in overleg met de users die dan on line zijn welke er in komen.
De post waarin the Woodsman voorgesteld werd, kwam op een moment dat er nog plaats was, geen reden om hem niet op te nemen dus.
Daarna komt een post met een 10-tal scenes, op een ogenblik dat er nog een 3-tal plaatsen zijn. van die post kunnen er dus maar enkele meedoen.
Tenzij iemand een scene die hijzelf voorstelde, opoffert voor de fantasia-scene.
Dat lijkt me correct.
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2658 stemmen
No way! Niet alleen is dat een geweldige scene, ik heb ook nog aan die film mee gewerkt. Kan zeker op een gunstige loting rekenen.
Maareh, ik vind het best hoor. Toch is het jammer. Dat wel.