- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde (voorronde)
Knock-Out: Beste einde (voorronde)

BlueJudaskiss
-
- 11285 berichten
- 4709 stemmen
Eeuwig zonde van Halloween 4! Maar goed, gelukkig hebben we nog Saw, Saw 2, 12 Angry Men, Braindead, Fucking Amal, Halloween, Lilja 4-ever, The Others, Psycho, Swimming Pool en Taxi Driver.

KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Een andere oplossing is nog een laatste voorrondewedstrijd organiseren tussen de 2 laagst geklasseerden die niet aan de voorronde deelnamen. Dan zijn alle uitschakelingen volgens het knock-out principe.

basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Er hoeft maar 1 film uit, dat kan geen groot probleem worden toch?
Het ziet er wel weer naar uit. Laten we dan die ene eruit halen met de minste stemmen, daar kan dan toch niet veel gestemd op worden in de knock-out simpelweg omdat te weinig hem hebben gezien.

Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Nou, voordat iedereen het eens is met een film.. Als je er een noemt, vind de ander een andere film misschien toepasselijker. Balletje opgooien dan maar...

italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Als je natuurlijk de mening van de gebruikers vraagt krijg je natuurlijk weer verschillende meningen en zo kan je blijven doorgaan met :"die moet er in ! nee die moet er juist uit !..."welles-nietes-discussie dus
Ivan is misschien de film met de minste stemmen maar als het einde zo goed blijkt te zijn zal hij misschien wel de eerste ronde halen.
Maar als je de andere mogelijkheid gebruikt, die van het minst goed einde, zijn er dan gebruikers die dat einde wel goed vinden en andere niet goed vinden...
We zullen een middenweg moeten vinden.
edit : die is al blijkbaar gevonden

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Extra voorronde met één duel lijkt me aangewezen.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ivan is misschien de film met de minste stemmen maar als het einde zo goed blijkt te zijn zal hij misschien wel de eerste ronde halen.
Voor de eerste ronde zullen maximaal 6 punten nodig zijn en Ivan, hoe prachtig, overweldigend, kunstig, ontroerend, grappig, geniaal, eng, spannend of gewoon goed dit einde ook mag zijn, hij kán gewoonweg niet de eerste ronde halen, tenzij mensen ervoor stemmen om de k.o. een beetje door te laten gaan. Ik stem ervoor om Ivan eruit te halen. Jammer voor de twee (!) fans die hier actief meedoen.
Nog een duel organiseren is ook een optie, maar dan is natuurlijk de vraag: welke twee films doen er mee. Degene met het laagste gemiddelde en degene met de minste stemmen?

Goodfella_90
-
- 10393 berichten
- 2441 stemmen
Doe Ivan maar; kunnen we beginnen.

KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Nog een duel organiseren is ook een optie, maar dan is natuurlijk de vraag: welke twee films doen er mee. Degene met het laagste gemiddelde en degene met de minste stemmen?
Als je deze optie kiest, ga je best voor laagste gemiddelde. Met de 2 met de minste stemmen zijn we morgen nog bezig

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het nadeel is dat ik nou moet gaan zoeken welke twee films het laagste gemiddelde hebben. Daarbij: als ik de k.o. vanavond niet in elkaar zet weet ik niet zeker of ik de tijd heb voor morgenavond of zelfs zaterdagochtend of -avond.

KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Mij maakt het niet uit. Ik begrijp wel dat fans van Ivan, of een andere, een probleem hebben dat de film zonder stemming uitgeschakeld wordt.
Maar als het teveel werk is (ik dacht dat je de gemiddeldes al uitgerekend had voor de voorronde) neem je maar gewoon Ivan, maakt toch geen echte kans.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
(ik dacht dat je de gemiddeldes al uitgerekend had voor de voorronde)
Had ik ook, maar omdat ik niet dacht dat ik ze nog nodig zou hebben heb ik ze niet opgeslagen
Ik doe het zo: ik maak nu de knock-out klaar, zonder Ivan. Wordt er nog een goede oplossing bedacht om Ivan toch toe te kunnen laten, stop ik hem er alsnog in.

kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Aliens eruit doen. Die heeft hetzelfde einde als z'n voorganger alien.

lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Aliens heeft idd een lelijk einde. Misschien dat de film alleen meedoet vanwege fans.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Goed nieuws voor de Ivan-fans: hij mag blijven. Ik ben nog bezig met het samenstellen van de lijst en zie dat een film er twee keer tussen staat. Det Sjunde Inseglet en The Seventh Seal zijn namelijk dezelfde films, maar staan er apart in. Probleem opgelost dus.

kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Niet dat ie ver komt maar hij hoort er gewoon tussen te staan. Een geweldig eind.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nou, beginnen dus!
Nog even geduld, de lijst klaarmaken voor gebruik is veel werk.

basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
256 films in een knock-out is idd veel werk lijkt mij. Overigens wel een domme fout gemaakt dan.

kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Hoe bedoel je, niks mis met een grote KO toch?

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik denk dat hij verwijst naar de dubbele inzending van Det Sjunde Inseglet.

kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Aha, nouja als het door 2 verschillende mensen is gedaan, kan het best. Wanneer denk je de KO klaar te hebben, vandaag nog of morgen?

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11546 stemmen
Het concept "hier en nu" wordt weer eens misbruikt. Komt ervan als je teveel klassiekers kijkt

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het concept "hier en nu" wordt weer eens misbruikt. Komt ervan als je teveel klassiekers kijkt
Wat bedoel je?

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11546 stemmen
Dat er tussen "nu" en "4 minuten later" heel wat kan gebeuren op het net. Maar never mind