• 158.104 films
  • 9.638 series
  • 28.767 seizoenen
  • 607.393 acteurs
  • 353.049 gebruikers
  • 8.844.940 stemmen

Knock-Out: Beste Horror Scene 2006

zoeken in:

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4098 stemmen

mikey schreef:

Captain spaulding?

House of 1000 corpses, Devil's Rejects

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3357 stemmen

En laten we dan meteen Otis Driftwood niet vergeten!

Ik wil de knock-out trouwens wel starten, aangezien men het hier wel een leuk idee lijkt te vinden!

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Duane Bradley (Basket Case)

mikey

• 28030 berichten
  • 4792 stemmen

En die gast uit phantasm?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4098 stemmen

The Tall Man!

Hoort er uiteraard ook bij.

mikey

• 28030 berichten
  • 4792 stemmen

En die vietnam dude uit de house?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4098 stemmen

Chainsaw, ik zou zeggen ga je gang. Lijkt me erg leuk dit.

mikey

• 28030 berichten
  • 4792 stemmen

(afbeelding)

dont forget me!!

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4098 stemmen

Misschien moeten we dit voortzeten in het algemeen discussietopic, lijkt me beter.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3357 stemmen

Kunnen we beter nog maar even wachten tot ze klaar zijn met de knock-out, die ze nu aan het voorbereiden zijn.

Even een vraagje tussendoor betreft de regels; hoeveel stemmen moet een film minimaal hebben om opgenomen te worden en hoeveel personages uit één film mogen er worden meegenomen?

Halcyon

• 9933 berichten
  • 0 stemmen

Dr. Satan al genoemd? En "The Mutants" uit The Hills Have Eyes? Of Dr. Alan Feinstone uit The Dentist? En Dr. Herbert West uit Re-Animator? Rustin Parr Uit The Blair Witch Project? Mick Taylor uit Wolf Creek? En The Cube? (of is die laatste te abstract?)

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4098 stemmen

Chainsaw schreef:

Even een vraagje tussendoor betreft de regels; hoeveel stemmen moet een film minimaal hebben om opgenomen te worden en hoeveel personages uit één film mogen er worden meegenomen?

De regels mag degene die het opzet zelf bepalen alleen is het natuurlijk wel altijd verstandig om er geen personages in te zetten die niemand kent anders komt er geen eind aan een KO. Aantal personages enzo idem. Bij deze KO (horror scene) heb ik bv bedacht maximaal 3 scenes per film mee te laten doen.

Halcyon

• 9933 berichten
  • 0 stemmen

Gaat het trouwens enkel om horror villains? Of ook om de good guys? Zoja, mag bv. Ash uit de Evil Dead-reeks absoluut niet ontbreken.

Nog enkele villains: de haai uit Jaws, Ted Bundy, Dahmer, ...

(uiteraard selecteren welke je "goed genoeg" vindt)

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Damien

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3357 stemmen

Doom schreef:

Een kleine horror personages knock-out van 32 deelnemers.

Heb de meeste namen, die hier genoemd zijn, even in één lijst gezet (samen met een aantal namen uit het Top 3/5 favoriete horror en monster iconen topic) en zit nu al op 46 stuks.

Leno

• 5878 berichten
  • 4158 stemmen

The Wishmaster (Djinn) uit de gelijknamige film. Staat Jigsaw er al bij?

Halcyon

• 9933 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Staat Jigsaw er al bij?

Nope, zouden we Doe van Seven er ook in zetten?

Die Romantic

• 122 berichten
  • 647 stemmen

The creeper uit Jeepers Creepers

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Nog een horror knock-out?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4098 stemmen

Leuk he

kos

• 45854 berichten
  • 8338 stemmen

Het zou inderdaad wel handig zijn als jullie niet alles door elkaar gaan gooien hier.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Mwah. Leuk natuurlijk voor de horrorfans, maar mensen die niet horror meteen als hun favoriete genre hebben staan willen denk ik ook wel eens een ander genre in de schijnwerpers hebben. Verder doen jullie maar wat jullie niet laten kunnen.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3357 stemmen

The One Ring schreef:

Leuk natuurlijk voor de horrorfans, maar mensen die niet horror meteen als hun favoriete genre hebben staan willen denk ik ook wel eens een ander genre in de schijnwerpers hebben.

Niemand heeft gezegd dat ie nu al van start gaat, hoor. We bespreken het alleen maar, verder helemaal niets. Dus geen paniek, je kunt met een gerust hart eerst je western of film-noir knock-out beginnen. Wij wachten wel rustig op onze beurt.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1702 stemmen

Een western-scène, een western-personage en een western-film knock out staan jullie minstens te wachten voor we weer aan de horror gaan wat mij betreft

Halcyon

• 9933 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet nu niet precies of er hier nog verder mag gediscussieerd worden, maar zolang er geen ander topic is aangewezen doe ik het nog maar even.

Nog enkele horroriconen: Mother Alien en de facehuggers, Predator, en het ding uit The Thing.

Halcyon

• 9933 berichten
  • 0 stemmen

mister blonde schreef:

Ook goede openingsscenes hebben 28 Days Later... (ondergewaardeerd hier), Dawn of the Dead (2004) en Scream (verdient w.m.b. wat meer aandacht, is meer dan weer zo'n stomme hype-film).

Net nog A Nightmare On Elmstreet Part II eens herzien en die heeft ook een verdomd goeie opening (ritje met de bus).

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Net nog A Nightmare On Elmstreet Part II eens herzien en die heeft ook een verdomd goeie opening (ritje met de bus).

Zo heeft A Nightmare nog wel meer prachtige scenes , deze is inderdaad ook geweldig!

ASman

• 1715 berichten
  • 640 stemmen

Misschien nog wat goede horrorvillians :

Goetz,Karl en Von Geisler uit Frontière(s)

Pluto en Lizzard uit Hills Have Eyes

La Femme uit Inside

Le Tueur uit Haute Tension

Sherrif Hoyt uit TCM

...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.