- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Doe maar liever niet, er zit al zo weinig harde humor in 
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop van niet, C'est Arrivé près de chez Vous was een grote teleurstelling.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gewoon herzien, meesterlijke zwarte komedie. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Kom op jongens, we praten over Office Space hier !!!

Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Inderdaad, aardig komedietje met wat te simpele typetjes. Liever snoeiharde comedy dan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Flauw MTV filmpje.... Kijk Fight Club als je een echte blik in de hel van een kantoorbaan wilt zien!
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
C'est Arrivé is toch echt veel grappiger dan Office Space.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Om Fight Club een blik in de kantoorhel te noemen gaat wat ver. Hoeveel scènes spelen zich ook daadwerkelijk in een kantoor af. Ik herrinner me er maar 1.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Om Fight Club een blik in de kantoorhel te noemen gaat wat ver. Hoeveel scènes spelen zich ook daadwerkelijk in een kantoor af. Ik herrinner me er maar 1.
De hele film draait om iemand die uit het 'kantoorleven' stapt.....
PS het waren er twee: "He was wearing his cornflower tie, it must be Tuesday" en "That's how I got my corporate sponsoring." 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Maar met 5 minuten aan kantoorscènes is het nog geen kantoorfilm. Ik denk dat het pure kantoorleven beter op de hak genomen wordt in Office Space, al heb ik die film nog niet gezien.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Absoluut. Fight Club is een klucht tegen de maatschappij en Office Space is meer gericht op de onzin op de zaak.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Veel clichés van het kantoorleven in ieder geval.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij heb ik die office space ooit gezien...weet niet zeker..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Absoluut. Fight Club is een klucht tegen de maatschappij en Office Space is meer gericht op de onzin op de zaak.
Fight Club is een komische aanklacht tegen de maatschappij gezien vanuit iemand met een kantoorbaan. En In Fight Club worden tenminste echt drastische maatregelen genomen en niet van die ongelooflijk half zachte.
In plaats van een half slachtige poging de onzin aan te kaarten wordt de ONzin echt vorm gegeven.
Volgens mij heb ik die office space ooit gezien...weet niet zeker..
Gezien je reactie zou dat goed kunnen. 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Adventures de Rabbi Jacob, Les – Trainspotting
0-1
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
1-3 nog een film voor hoop in bange dagen...
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Zo is dat jongens, Office Space er ook uit. Weg met die komedies.
Da's het nadeel in een comedy KO hé. Er valt een comedy af, er gaat een comedy door 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik vind het nogal vervelend worden eigenlijk, dat veel mensen hier het idee hebben dat zij de enige zijn die daadwerkelijk humor weten te herkennen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het nogal vervelend worden eigenlijk, dat veel mensen hier het idee hebben dat zij de enige zijn die daadwerkelijk humor weten te herkennen.
"t probleem is eerder dat opvalt hoeveel mensen het niet weten te herkennen....