- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nogmaals:
Het eerste bericht van dit topic:
zag dit bij muziekmeter met lp-hoezen
kunnen we hier doen met dvd covers
je vind een dvd cover waar je een DEEL van de vorige op vind b.v. een ondergaande zon
(het is niet de bedoeling dat je titel - acteur - regiseur als link gebruikt)
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Dus posters hoeven niet op elkaar te lijken...
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Mikey is in de war met dit topic.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
nee, ik ben niet in de war.. al tijden is het de bedoeling geweest om posters te plaatsen die lijken en niet op basis van een overeenkomend elementje. En nu elke keer dat allereerste bericht (alsof dat heilig is).. Laten we het spel moeilijk/ spannend houden door posters te linken die lijken.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
(wist ik niet, ik ga natuurlijk niet het hele topic doorspitten - vervolgens ben ik ervoor om het weer terug te draaien naar de originele insteek, wie stemt ook voor?) De poster waar jij commentaar op had, bevatte een uitstekende link ---> ''lange benen vanonder een minirokje.'' Ik vind de originele insteek ook beter, want je kan het objectief bekijken, er is grotere keus én je krijgt juist leuke en onverwachte links.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik snap uberhaupt het verschil tussen jullie beide niet.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar het broertje van dit topic 'link de films' wordt daar ook op van alles en nog wat gelinkt, dus dat kan hier toch ook!? Of de poster nou heel erg er op lijkt (zoals in het topic wat Mr Bungel net plaatst) of voor een gedeelte er van, wat maakt het uit?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Verschil = mikey wil enkel en alleen filmposters toestaan die heel erg gelijken. Ik ben er voor om ook filmposters toe te staan die enkel een (wel liefst een beetje prominent) detail gemeen hebben (dus filmposters die heel erg gelijken vind ik ook prima!).
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Mikey heeft gewoon gelijk. Ondanks die openingspost was het al snel de bedoeling dat posters zoveel mogelijk op elkaar moesten lijken. Reden: sommige users gebruikten echt de meest pietluttige details als link zodat dit spelletje totaal belachelijk werd. Wat voorbeelden: linken op ogen, neus, schoenen, een ring, ... Op zowat elke poster met een personage kan je die details uiteraard terugvinden. Als die zaken prominent aanwezig zijn ok, maar anders wordt het echt wel een saaie bedoening.
In die link van John Lee Hooker kan ik me nog enigszins vinden, maar verder moet het ook niet gaan. Dit spelletje wordt juist interessanter wanneer je zoekt naar zoveel mogelijk gelijkenissen, niet alleen qua afbeelding maar ook qua opbouw enz...
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik ben van mening dat iedereen die aan dit spelletje meedoet de posters altijd op een juiste manier weet te linken. Natuurlijk, het moet niet te ver gaan maar volgens mij weten we dat wel. Er zullen hier en daar wat minder sterke links worden gelegd maar dan is dat maar zo.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
In die link van John Lee Hooker kan ik me nog enigszins vinden, maar verder moet het ook niet gaan...
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
En daar begon de discussie ook mee - nodeloos gevoerd dus...
nee hoor.. gelieve niet alleen datgene lezen wat je wil lezen.
Mikey heeft gewoon gelijk. Ondanks die openingspost was het al snel de bedoeling dat posters zoveel mogelijk op elkaar moesten lijken..
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Veel plezier met jouw 'gelijk'.