- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen

(de link is de Jamaicaanse kleuren groen geel rood
)
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
om bij kledingstukken te blijven, de (soort van) panty op het hoofd van die andere gast. 
(en het geweer natuurlijk)

Edit; ringbaardje was me niet eens opgevallen 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
om bij kledingstukken te blijven, de (soort van) panty op het hoofd van die andere gast.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Misschien moet je wat beter kijken. De twee pistolen lijken me vrij duidelijk.
Ceeda7
-
- 3544 berichten
- 1381 stemmen
Ik versta het niet meer, gaat het linken over de vorm van de poster, of over elementen op de filmposter?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Gewoon wat je zelf wilt. Het mag het een personage of voorwerp zijn, maar ook kleurgebruik of een bepaalde verdeling van vlakken of iets dergelijks.
Behalve op regisseur, acteur, jaartal e.d. zijn niet toegestaan.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Gewoon wat je zelf wilt. Het mag het een personage of voorwerp zijn, maar ook kleurgebruik of een bepaalde verdeling van vlakken of iets dergelijks..
En dat maakt het juist leuk. Zo ook op het esthetische vlak. Een hele pagina dezelfde poster van verschillende films. Dat is een lange tijd heel goed gegaan, maar onlangs is de klad erin gekomen. Ten nadele van de kwaliteit van 't spel. De laatse 3 posters lijken o.a. niet!
Bijvoorbeeld overeenkomend 2 pistolen, dat stelt niets voor.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Die laatste zie ik inderdaad ook niet helemaal. Maar bijvoorbeeld bovenaan de pagina gaat het toch gewoon heel mooi? Die van Avatar tot aan The Expres zijn allemaal mooi gelinkt vind ik. Die bobslee had ik ook nooit gedaan.
Maar je post met Half Past Dead verklaar je bij dat je die linkt plaatst om het 'hempje..'
Maar ik zie wel meer links in die posters hoor. Kleurgebruik, sfeer, een personage op de voorgrond en een aantal erachter. etc etc.
Maar moeten we dan bij iedere poster gaan vermelden waarom die link gemaakt wordt?
Al met al ben ik het met je eens hoor, maar dat er betere en minder goede links geplaatst worden hou je altijd.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En daarbij is het toch ook gewoon lekkerder als het spelletje een beetje snel gaat..?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Die laatste zie ik inderdaad ook niet helemaal. [...] Die bobslee had ik ook nooit gedaan.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nu je het zo zegt zie ik het inderdaad. Vooral die van Platoon.
Eigenlijk zegt dit natuurlijk precies dat deze discussie nergens over gaat. Jij hebt er op hele andere manier naar gekeken dan ik (en mikey dus).