• 14.152 nieuwsartikelen
  • 172.423 films
  • 11.545 series
  • 32.703 seizoenen
  • 636.372 acteurs
  • 197.456 gebruikers
  • 9.251.060 stemmen

Land van herkomst Knock Out

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ROOSKY schreef:

Rommelig in de zin van?

Het is natuurlijk niet een natuurlijke en logische selectie om de beste 2 per land volgens MM te nemen. Ook kende veel mensen veel films niet waardoor er vooral in de eerste ronde vaak als een kip zonder kop gestemd werd.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7672 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het is natuurlijk niet een natuurlijke en logische selectie om de beste 2 per land volgens MM te nemen

Mwoah, is wel de site waarop wij opereren, dus waarom niet? Volgens mij heeft ImdB bijvoorbeeld geen lijst per land.

Ook kenden veel mensen veel films niet waardoor er vooral in de eerste ronde vaak als een kip zonder kop gestemd werd.
Dat is onontkoombaar, zal niet de eerste knock out zijn met 'onbekende' films. Kom je bij de vraag: wat is dan een 'bekende' film? Misschien was een ondergrens aan stemmen nodig geweest, was nu minimaal 30, had 75 kunnen zijn of zo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben ook niet tegen, maar ik vind wel dat de selectie er een beetje met de haren bijgesleept is. Wat nu. Knock out van alle films langer dan 3 uur...?

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7672 stemmen

Maar dan betwijfel je toch de knock out an sich en niet de selectie van de films?

moviefreak#1

• 14374 berichten
  • 24553 stemmen

Mwah. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die Trois Couleurs : Blanc beter vind als Rouge of Bleu terwijl Blanc nu de enige was die meedeed. Dus wat betreft een vreemde selectie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ROOSKY schreef:

Maar dan betwijfel je toch de knock out an sich en niet de selectie van de films?

Nee hoor, acteur, film, regisseur, prima, maar we zijn nu een beetje hopeloos op zoek naar nieuwe selecties.

moviefreak#1 schreef:

Mwah. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die Trois Couleurs : Blanc beter vind als Rouge of Bleu

Ik

Zelva

• 2186 berichten
  • 2693 stemmen

ROOSKY schreef:

Volgens mij heeft ImdB bijvoorbeeld geen lijst per land.

Tuurlijk wel. Klik gewoon op een land bij een film of hier en dan aan de linkerkant op 'by average vote'.

Met de power search kun je zelf een leuk lijstje op maat maken.

Zelva

• 2186 berichten
  • 2693 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Mwah. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die Trois Couleurs : Blanc beter vind als Rouge of Bleu terwijl Blanc nu de enige was die meedeed. Dus wat betreft een vreemde selectie.

Blanc deed mee voor Polen, die andere twee hadden mee kunnen doen voor Frankrijk, maar daar stonden andere films hoger.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7672 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hoor, acteur, film, regisseur, prima, maar we zijn nu een beetje hopeloos op zoek naar nieuwe selecties.

Oh ik weet wel dat je de knock out in het algemeen niet in twijfel trekt Met selectie dacht ik dat je de keuze van de films bedoelde, maar je had het wel over deze knock out dus. En dat hopeloos op zoek ben ik met je eens, maar op een gegeven ogenblik raken de ideeën een beetje op en dan moet je wat hè? Ik vond het op zich wel een leuk idee.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7672 stemmen

Zelva schreef:

(quote)

Tuurlijk wel. Klik gewoon op een land bij een film of hier en dan aan de linkerkant op 'by average vote'.

Dat had ik nog nooit gezien. Toch blijf ik erbij dat ik liever deze site gebruik aangezien de gemiddeldes hier door 'ons'' bepaald zijn.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Woehoe! Mijn favoriete film wint eindelijk eens een knock-out

Eindelijk? Deze film heeft bij deze het record in handen: film die het vaakst een knock-out gewonnen heeft. Hij won eerder al beste western en beste scène. Wel terecht overigens.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Beste scene ? was daareen knock out van dan ? zijn toch alleen maar die spelletjes met scenes die steeds terugkomen ?

Goodfella_90

• 10406 berichten
  • 2578 stemmen

Klopt, The One Ring. Daar dacht ik helemaal niet aan. Ik handelde uit pure euforie.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Aangezien mensen vaak knock-outs vergeten is deze link wel handig :

wiki knock-outs

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.