- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Land van herkomst Knock Out
Land van herkomst Knock Out

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rommelig in de zin van?
Het is natuurlijk niet een natuurlijke en logische selectie om de beste 2 per land volgens MM te nemen. Ook kende veel mensen veel films niet waardoor er vooral in de eerste ronde vaak als een kip zonder kop gestemd werd.

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7672 stemmen
Het is natuurlijk niet een natuurlijke en logische selectie om de beste 2 per land volgens MM te nemen
Mwoah, is wel de site waarop wij opereren, dus waarom niet? Volgens mij heeft ImdB bijvoorbeeld geen lijst per land.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook niet tegen, maar ik vind wel dat de selectie er een beetje met de haren bijgesleept is. Wat nu. Knock out van alle films langer dan 3 uur...?

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7672 stemmen
Maar dan betwijfel je toch de knock out an sich en niet de selectie van de films?

moviefreak#1
-
- 14374 berichten
- 24553 stemmen
Mwah. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die Trois Couleurs : Blanc beter vind als Rouge of Bleu terwijl Blanc nu de enige was die meedeed. Dus wat betreft een vreemde selectie.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar dan betwijfel je toch de knock out an sich en niet de selectie van de films?
Nee hoor, acteur, film, regisseur, prima, maar we zijn nu een beetje hopeloos op zoek naar nieuwe selecties.
Mwah. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die Trois Couleurs : Blanc beter vind als Rouge of Bleu
Ik

Zelva
-
- 2186 berichten
- 2693 stemmen
Volgens mij heeft ImdB bijvoorbeeld geen lijst per land.
Tuurlijk wel. Klik gewoon op een land bij een film of hier en dan aan de linkerkant op 'by average vote'.
Met de power search kun je zelf een leuk lijstje op maat maken.

Zelva
-
- 2186 berichten
- 2693 stemmen
Mwah. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die Trois Couleurs : Blanc beter vind als Rouge of Bleu terwijl Blanc nu de enige was die meedeed. Dus wat betreft een vreemde selectie.
Blanc deed mee voor Polen, die andere twee hadden mee kunnen doen voor Frankrijk, maar daar stonden andere films hoger.

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7672 stemmen
Nee hoor, acteur, film, regisseur, prima, maar we zijn nu een beetje hopeloos op zoek naar nieuwe selecties.
Oh ik weet wel dat je de knock out in het algemeen niet in twijfel trekt Met selectie dacht ik dat je de keuze van de films bedoelde, maar je had het wel over deze knock out dus. En dat hopeloos op zoek ben ik met je eens, maar op een gegeven ogenblik raken de ideeën een beetje op en dan moet je wat hè?
Ik vond het op zich wel een leuk idee.

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7672 stemmen
Tuurlijk wel. Klik gewoon op een land bij een film of hier en dan aan de linkerkant op 'by average vote'.
Dat had ik nog nooit gezien. Toch blijf ik erbij dat ik liever deze site gebruik aangezien de gemiddeldes hier door 'ons'' bepaald zijn.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Woehoe! Mijn favoriete film wint eindelijk eens een knock-out
Eindelijk? Deze film heeft bij deze het record in handen: film die het vaakst een knock-out gewonnen heeft. Hij won eerder al beste western en beste scène. Wel terecht overigens.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Beste scene ? was daareen knock out van dan ? zijn toch alleen maar die spelletjes met scenes die steeds terugkomen ?

Goodfella_90
-
- 10406 berichten
- 2578 stemmen
Klopt, The One Ring. Daar dacht ik helemaal niet aan. Ik handelde uit pure euforie.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Aangezien mensen vaak knock-outs vergeten is deze link wel handig :