menu

Film / Filmgames / Knock-Out Romantiek

zoeken in:
Reinbo
Ach, ik had liever een andere winnaar gezien, Bin-Jip is mooi hoor, maar niet heftig genoeg (iets wat ik erg graag zie in romantiek). Zou misschien net m'n persoonlijke top 10-15 halen. Heeft natuurlijk de hype mee. Ben benieuwd waar hij over drie of vier jaar uit zou komen..

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.stud.uni-goettingen.de/~s275288/graphics/BinJipHugAndKiss.jpeg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

De verdiende winnaar, al had ik natuurlijk ESOTSM zien winnen,maarja, wat doe je eraan??Te veel tegenhangers bij ESOTSM.

Mooie winnaar. Maar wel typisch zo'n winnaar waar je voor een toernooi zou tekenen, en na afloop nogal teleurgesteld mee bent. Met films als Dolls en 2046 in de halve finale vind ik dit toch duidelijk de mindere van de drie.

Vraag me af of Ki-duk er eigenlijk zelf blij mee zou zijn .

kos
In the Mood for Love had dik moeten winnen.

Duidelijk de beste van de drie en wees maar zeker dat Ki-duck er blij mee zou zijn.
In the mood for love was natuurlijk de beste keuze, maar ja

kos schreef:
In the Mood for Love had dik moeten winnen.

Had naast Dolls in de finale moeten staan. Had alleen niet mogen winnen .

Mug
Jammer dat de klassieke Hollywood romantiek snel uitgeschakeld werd (ach ja, het gros van de spelletjesspelers hebben die films ook niet gezien natuurlijk, zo verrassend was dat niet).

Is dat een hint ? :evil

Maar serieus, wel aangenaam om te zien dat hier de Aziatische film komen bovendrijven. Romantiek zonder er al te veel woorden aan vuil te maken.

Reinbo
Ik had Dolls - Edward Siccorhands een mooie finale gevonden. (Wordt trouwens ook niet veel in gesproken door de hoofdpersoon.)

Helemaal eerlijk is t iig niet gegaan want de ene halve finale is gewoon nog niet agelopen.
En zoals het er nu naar uit ziet hadden we dan een ander finalist gehad.

Maar mij maakt t verder niet uit aangezien ik grote twijfels bij vele stemmen zet. Imho stem je op de beste als je ook werkelijk allebij kent. En van die tegenstem wordt ik helemaal simpel.

De halve finale was wel afgelopen. 't Is niet omdat Reinbo waanideeën krijgt omdat Dolls er uit ligt dat je hem moet geloven

Reinbo
EmDee schreef:
Helemaal eerlijk is t iig niet gegaan want de ene halve finale is gewoon nog niet agelopen.
En zoals het er nu naar uit ziet hadden we dan een ander finalist gehad.

Nee hoor, de halve finales zijn in de herkansing net zo geeindigd als in de reguliere speeltijd.

Ki-duk-hype bereikt hier zijn toppunt merk ik. Jammer dat 3 van de films in de hlave finale mij niet aanspreken. Niks tegen Aziatische cinema, maar de film lijken me te stil en te zweverig. Remains of the Days is schitterend, maar niet schitterend genoeg voor een halve finale plaats. Casablanca had van mij moeten winnen.

En ook jammer dat Coming to America tegen verwachtingen in toch de finale niet gehaald heeft

Art
Ach, ik ben tevreden Al had ik wel graag Amélie ver zien komen.

Matigste knock out tot nu toe dat ik heb meegemaakt, er is teveel gestemd op de film zelf ipv de romantiek die erin zit. Maar goed, op naar de volgende.

SuperSideSwipe schreef:
Matigste knock out tot nu toe dat ik heb meegemaakt, er is teveel gestemd op de film zelf ipv de romantiek die erin zit. Maar goed, op naar de volgende.

Zaten soms te veel films bij waar niet eens romantiek in te vinden was (Of pas als genre 4/5). Maakte de knock-out ook iets minder, dan gaan ze zoals je zei alleen maar op de film stemmen ipv de romantiek.

Mooie winnaar! Hier kan ik mij volledig bij neerleggen.

Zelden zo'n interessante films geweten in een halve finale, en hoewel het misschien niet de meest verrassende winnaar is, toch meer dan verdiend .

Nieuwe ronde, nieuwe kansen?

Huh? Wat? We gaan dit voorlopig toch echt niet opnieuw doen.

Nee, het topic is net afgelopen

Gast
geplaatst: vandaag om 14:48 uur

geplaatst: vandaag om 14:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.