- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Avonturen Films
Knock-Out Avonturen Films

SuperSideSwipe
-
- 4463 berichten
- 2882 stemmen
Prachtige finale, had toch niet verwacht dat mijn favoriete LOTR deel het zou redden. Goed werk hier tijdens mijn afwezigheid vandaag

Pieter Montana
-
- 6655 berichten
- 2243 stemmen
6-4
Ik had liever FOTR zien staan ipv TTT

Jorick
-
- 8776 berichten
- 2284 stemmen
Eindelijk heeft LOTR eens gewonnen!!!

Jorick
-
- 8776 berichten
- 2284 stemmen
Prachtige finale, had toch niet verwacht dat mijn favoriete LOTR deel het zou redden. Goed werk hier tijdens mijn afwezigheid vandaag
Jouw favoriete deel is ROTK!

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7561 stemmen
Eeuh...Indiana Jones heeft toch gewonnen?

Pieter Montana
-
- 6655 berichten
- 2243 stemmen
Eeuh...Indiana Jones heeft toch gewonnen?

feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1752 stemmen
The Two Towers is het minst een avonturenfilm van de drie...
Die poster heb ik zelf ook nog liggen, terechte winnaar

Jorick
-
- 8776 berichten
- 2284 stemmen
Hahaha wat een lul ben ik. Ik heb per ongeluk voor Indiana Jones gestemd en dan ook nog denken dat Lord of the Rings heeft gewonnen. Lekker dom.

Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Saaie en voorspelbare winnaar, helaas. Jammer dat Spirited Away het niet gered heeft.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ach, die tekenfilm. Hoewel LotR (en dan met name Fellowship, die het avontuurlijkst is) en North By Northwest bij mij misschien iets geliefder waren als winnaar is dit toch wel de meest terechte. Raiders of the Lost Ark is gewoon synoniem voor avonturenfilm. Avontuur in zijn meest pure vorm. Ook grappig dat Spielberg eens wint, gezien de grote anti-Spielberg houding op deze site had ik niet verwacht die nog eens te zien winnen. Dit is wel zijn beste film. Nogmaals: mooie overwinning voor Indy!

Art
-
- 13507 berichten
- 3606 stemmen
Absoluut terrechte winnaar!
Hij heeft het onderweg wel moeilijk gehad. Bijna uitgeschakeld door Big Fish
Raiders of the Lost Ark is een zeer verdiende winnaar!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een winnaar waar ik tevreden mee ben. Ik was er even heel bang voor dat 1 van de LOTR's met de titel weg zou lopen wat heel onterecht zou zijn natuurlijk.

mister blonde
-
- 12600 berichten
- 5645 stemmen
Saaie en voorspelbare winnaar, helaas. Jammer dat Spirited Away het niet gered heeft.
aan de ene kant wel, maar als je het over avonturenfilms hebt is dit natuurlijk wel de ultieme film.

SuperSideSwipe
-
- 4463 berichten
- 2882 stemmen
Mooie winnaar. Kan ik goed mee leven.
Jouw favoriete deel is ROTK!
Ik beschouw LOTR als een film in 3 stukken. Two Towers vind ik het beste stuk. De reden dat ik deel 3 als vertegenwoordiging van de trilogie in mijn top 10 heb is een beetje wazig. Moest er een uitkiezen, en vond op het begin of het eind van de saga het meest logisch.

donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2739 stemmen
Mooie winnaar. Kan ik goed mee leven.
Ik beschouw LOTR als een film in 3 stukken. Two Towers vind ik het beste stuk. De reden dat ik deel 3 als vertegenwoordiging van de trilogie in mijn top 10 heb is een beetje wazig. Moest er een uitkiezen, en vond op het begin of het eind van de saga het meest logisch.
is inderdaad vrij wazig. Neem dan toch gewoon TTT als je dat het beste deel vindt. Ik vind het trouwens het slechtste deel en ben dus blij dat Indiana Jones heeft gewonnen(ook al heb ik hem niet gezien). LOTR FOTR had van mij ook mogen winnen.