• 15.849 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.208 stemmen

Knock-Outs algemeen discussietopic

zoeken in:

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

5-2

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

5-3

Goyôkiba: Kamisori Hanzô Jigoku Zeme (1973) had Goyôkiba (1972) moeten zijn. Die heeft 29 stemmen. Verdient wel wat aandacht. Kan die er nog in terug?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Reinbo schreef:

5-3

(quote)

Goyôkiba: Kamisori Hanzô Jigoku Zeme (1973) had Goyôkiba (1972) moeten zijn. Die heeft 29 stemmen. Verdient wel wat aandacht. Kan die er nog in terug?

Maar 2,0*

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

6-3

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2845 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, de lijst is goed zoals hij is nu.

Als je die film nou op zijn minst nog een voldoende had gegeven, ala. Ik kan er niet helemaal bij dat je graag een film terugziet die je zelf een dikke onvoldoende geeft.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, het is misschien geen goede film, maar wel een bijzonder werkje. Maar het is nu niet bepaald een kanshebber voor de eindoverwinning.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

6-4

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

6-5

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

6-6

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

7-6

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3094 stemmen

8-6

Boogeyman schreef:

@Goldenskull: Geen tijd, moet films kijken! Doe ze wel op de post!

Ik ben een trouwe drinker, dus ik stuur je mijn postcode wel .

Boogeyman schreef:

Btw: Ik heb aan mijn plicht voldaan, Black Kiss, Love in a Puff, en Heaven's Door bekeken.

Held.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

9-6 Ik ga de Hindoestanen in mijn multiculturele buurtje oproepen om op de door mij toegevoegde Bollywood films te stemmen. India moet winnen!

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12858 stemmen

Is dat ook zo'n eigen volk eerst gemeenschapje dan?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Ok, 4 stemmen dan maar, beginnen!

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Onderhond schreef:

Is dat ook zo'n eigen volk eerst gemeenschapje dan?

Precies! Net als jullie Vlamingen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8171 stemmen

10-6

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Ik vind 4 stemmen wel erg weinig.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12858 stemmen

Niet voor een veld van 512, waaronder veel "kleine" films zitten. Heb weinig zin in een herhaling van de Drama KO. Het is alleen wat gevaarlijker wanneer er grote namen tegen elkaar geloot worden.

Sowieso mag de 12 uur (00:00-06:00 uitgezonderd) regeling wmb weer overgenomen worden uit de horror KO.

Edit: je zou kunnen zeggen dat wanneer één van de film meer dan xxx stemmen heeft er wel tot 5 gespeeld wordt, maar dat wordt een zootje vrees ik.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3094 stemmen

Onderhond schreef:

Edit: je zou kunnen zeggen dat wanneer één van de film meer dan xxx stemmen heeft er wel tot 5 gespeeld wordt, maar dat wordt een zootje vrees ik.

Lijkt me inderdaad niet haalbaar. Is maar te hopen dat de groten elkaar wat vermijden en anders is het pech. Gebeurt nou eenmaal bij lotingen dat er ook groten tegen elkaar kunnen uitkomen in de 1e ronde. Tot de 4 is hier gewoon de beste optie.

Heb veel zin in deze KO! Helaas pas over een week of 2 tijd om te beginnen met inhaalslag films kijken.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12858 stemmen

Lijkt me ook ja. Maxcom mag gaan loten wat mij betreft!

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2845 stemmen

Ik ga zo beginnen met loten!

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12858 stemmen

Veel werk hé

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon in xls. 2 minuten werk....

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12858 stemmen

Ik krijg hoofdpijn van dat programma, maar ik geloof je graag. Is altijd een speciaal soort volk dat graag met excel werkt

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

2 minuten is niet echt lang genoeg om hoofdpijn van te krijgen.

Doe jij het nog met schaar, papier en een kom?

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2845 stemmen

Onderhond schreef:

Veel werk hé

Ik snap niet hoe sommige mensen in een paar minuten zo `n loting in elkaar fixen. Random geloot heb je zo via een website en daarna moet je het hele spul nog kopïeren en het liefst een beetje netjes zodat ieder duel op 1 regel staat. Dat laatste, daar gaat hem bij mij de tijd in zitten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zet de films in kolom 1 in kolom 2 type ik random letters. Kopier die zodra ik 32 regels heb, dan 64 etc. Sort op kolom 2. Onderste 256 in kolom 3 zetten en kolom 2 een - zetten (control d) naar beneden kopieren.

Centreer kolom 2 en je kan de hele boel zo in mm copy pasten.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

( de toevoeger heeft zelf niet op de film gestemd, diende slechts als opvulmateriaal ).
Sex & Fury is echt alles behalve een filler Heb de film overigens wel gewoon gezien. Exploitatieve film zijn al zo afwezig hier (te laag aantal stemmen) dus om één van de grotere er dan ook nog uit te laten lijkt me doodzonde. Aanrader namelijk.

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

Reinbo schreef:

Zet de films in kolom 1 in kolom 2 type ik random letters. Kopier die zodra ik 32 regels heb, dan 64 etc. Sort op kolom 2. Onderste 256 in kolom 3 zetten en kolom 2 een - zetten (control d) naar beneden kopieren.

Centreer kolom 2 en je kan de hele boel zo in mm copy pasten.

Moet je wel nog de cijfertjes, streepjes en spaties toevoegen. En daar kruipt m.i. toch het meeste werk in.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Streepjes (incl spaties) toevoegen is gewoon copy down. Cijfers en letters random intypen (tussendoor steeds een enter) is nog geen 30 seconden werk. Zodra je er ±30 hebt, kun je die ook gewoon copy pasten. binnen 10 seconden gepiept...

het zou kunnen dat je bij het plaatsten in MM nog wat bugs tegenkomen, maar niets dat je niet in enkele minuten weggewerkt hebt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.