- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Die link naar Miami Vice werkt bij mij niet (kweet niet hoe het bij jullie zit). De link naar die site werkt zeker wel: Miami Vice
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1830 stemmen
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Amélie Japanse versie
C‘est arrivé près de chez vous
Le Charme Discret de la Bourgeoisie
Close Encounters of the Third Kind
Ghost in the Shell 2: Innocence
The Good, the Bad and the Ugly
Le Journal d'une Femme de Chambre
The Nightmare before Christmas
Once Upon a Time in the West (1)
Once Upon a Time in the West (2)
Texas Chainsaw Massacre (2003)
243 titels. Van een user heb ik de films nog niet toegevoegd, omdat daar geen links naar foto's stonden. Verder wil ik benadrukken dat Tarkovsky er niet tussen staat, omdat ik daar geen links van heb gehad.
Riget heb ik er even buitengelaten, omdat het me niet gepast leek om van een serie een hoesje in de competitie te gooien.
Ik neem aan dat we over de 256 heen gaan. 512 halen we denk ik niet, wellicht moet de eerste ronde dan met byes werken, maar het belangrijkste lijkt me dat ieders favorieten ertussen staan en dat we daar genoeg tijd voor uittrekken.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4721 stemmen
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
De link naar metropolis (1) werkt bij mij niet.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12876 stemmen
Pfoe, gelukkig doet Miami Vice mee!
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Pfoe, gelukkig doet Miami Vice mee!
pak van je hart zeker 
lelijke poster maar dat terzijde
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Link naar miami vice werkt niet (meer), bij mij.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
kan er niet wakker van liggen maar bij mij werkt ie wel
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Dank je, Sander. Ik denk zelf alleen dat een maximum van drie posters per film wel redelijk is. Ik zou zelf de vierde dan erbuiten houden, omdat die duidelijke vouwen heeft. Iemand bezwaar?
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12876 stemmen
Als de posters apart genoeg zijn lijkt er mij weinig reden te zijn om het aantal per film te beperken. Blijft ten slotte een poster KO.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Die vierde van Stalker vind ik de mooiste. Haal dan de tweede eruit of zo.
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Link naar miami vice werkt niet (meer), bij mij.
Deze link zou wél moeten werken: Miami Vice
Ergens heb ik trouwens weer lekker het gevoel dat er op de films gestemd zal worden, ipv de posters 
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen

Lijkt me alleszins ontzettend dom zoiets te doen. Er zijn immers al meer dan voldoende Knock-Outs die om de film an sich draaien. Bij deze dan misschien ook een oproep om enkel vanuit esthethisch oogpunt te stemmen. Dus enkel rekening houdend met de schoonheid van de poster. Het lijkt me ondertussen ook boeiender om volgen welke poster users verkiezen dan de intussen flink uitgekauwde 'voor welke film stemt een user' game.
Hopelijk wordt er vanuit dit perspectief gespeeld.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12876 stemmen
Toch ontstaat er vanzelf wel een zekere wisselwerking tussen film en poster die van belang kan zijn.
Maar afgezien daarvan kan het niet zo moeilijk zijn om gewoon op de mooiste poster te stemmen. Volgens mij wordt het ondertussen wel een beetje tijd om alles op orde te gaan zetten en te starten met de KO. 5 dagen moet genoeg zijn.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
Hoe kon ik die nou vergeten?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Bij deze dan misschien ook een oproep om enkel vanuit esthethisch oogpunt te stemmen.
Is niet zo nodig. De vorige keer werd er ook op de poster gestemd. Er kwamen posters ver van films die gewoonlijk niet door de eerste rondes heenkomen.
Zit die poster er al in, die het vorig jaar zo goed deed. Zo'n Aziatische met groene kleuren en een hoop spiralen. Ik herrinner me de filmtitel niet meer.
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Klopt, Onderhond. Is ergens ook vrij normaal dat er een soort van psychologische wisselwerking optreedt wanneer je de poster van een favorite film voorbij ziet komen. Toch zou het leuk zijn moest dit een beetje losgelaten kunnen worden. Levert een veel interessantere Knock-Out op.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Als zelfs The One Ring naar Aziatische posters vraagt moet het wel eerlijk verlopen 
Zal ik je sterker vertellen: ik heb, uitzonderingen daargelaten, heel weinig met posters van films uit de jaren '40 en '50 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Volgens mij wordt het ondertussen wel een beetje tijd om alles op orde te gaan zetten en te starten met de KO. 5 dagen moet genoeg zijn.
Als er geen nieuwe films meer komen de komende uren, dan zal ik het op gaan zetten. Ik neem de tijd, omdat ik toen ik terugkeek naar de Poster KO 2006 iedereen tijdens de finale met hun favoriete poster aan kwam zetten, die niet in de lijst stond. Dat verstoorde nogal de sfeer. Ik mis trouwens nog steeds een hoop posters die bij sommigen onwaarschijnlijk tot hun favorieten zullen horen, maar dan moet dit topic ook maar in de gaten gehouden worden.
Dan heb ik nog een vraag. We zitten nu zo rond de 290 films. Tijd dus voor een democratische beslissing. Zal ik willekeurig 68 selecteren in een soort kleine eerst/voorronde, zodat we op 256 uitkomen of hebben we liever duels met drie posters?
Ik ben persoonlijk voor het eerste.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Die vierde van Stalker vind ik de mooiste. Haal dan de tweede eruit of zo.
doe de 3rde maar
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12876 stemmen
maar dan moet dit topic ook maar in de gaten gehouden worden.
Inderdaad, 5 dagen lijkt me meer dan genoeg.
Verder zie ik rondes met 3 posters ook wel zitten.