• 155.496 films
  • 9.309 series
  • 27.680 seizoenen
  • 604.454 acteurs
  • 347.049 gebruikers
  • 8.765.839 stemmen

Knock-out: Filmkomieken

zoeken in:

wavanbuuren

• 4208 berichten
  • 1322 stemmen

Het mooie aan fawlty towers is dat je al vantevoren gaat lachen omdat je weet welke grap er gaat komen...........

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Redlop schreef:

Maar de originaliteit van Cleese houdt wel op na Fawlty Towers. Daarna begon hij zijn typetjes een beetje goedkoop te exploiteren. In Engeland wordt hij helaas al jaren gezien als de recycle-humorist.

Is misschien wel waar, maar vergeet alsjeblieft niet steeds A Fish Called Wanda. Ondergewaardeert komisch kunststukje.

Redlop

• 8962 berichten
  • 3566 stemmen

Vond er heel weinig aan en juist eerder overgewaardeerd.

Pieter Montana

• 6586 berichten
  • 2122 stemmen

Redlop schreef:

Vond er heel weinig aan en juist eerder overgewaardeerd.

Vind ik ook.Op sommige momenten wel grappig maar met John Cleese had ik zeker toch iets beter verwacht!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Sorry, ben ik het niet mee eens. Vooral bij herziening vond ik 'm geweldig.

Gizzmann

• 5609 berichten
  • 2492 stemmen

Gizzmann schreef:

Mijn voorspelling is trouwens dat Cleese gaat winnen, maar ik hoop op Carrey

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Cleese is een terrechte winnaar, al had ik liever Sellers gezien. Overigens erg vreemd dat die van Chaplin heeft verloren.... Als ik niet op vakantie was was dat ook niet gebeurd....

Pieter Montana

• 6586 berichten
  • 2122 stemmen

Nieuwe apensoort vernoemd naar John Cleese

ZÜRICH - Twee onderzoekers van de universiteit in het Zwitserse Zürich hebben een door hen op Madagaskar ontdekte nieuwe lemuur, een apensoort, vermoemd naar de Britse acteur John Cleese. Met de vernoeming willen de onderzoekers de voormalige Monty Python-ster eren voor het veelvuldig gebruik van lemuren in zijn comedy-series en omdat hij er een documentaire aan wijdde.

De nieuwe lemurensoort, die de wetenschappelijke naam Avahi cleesel krijgt, is volgens de wetenschappers een tot nu toe onbekende wolmaki, die voorkomt in het westen van Madagaskar. Een wolmaki is een halfaap van ongeveer een kilo zwaar die behoort tot de primaten, waar de mens ook deel van uit maakt. De soort werd al in 1990 ontdekt, maar de vondst kon door de onzekere politieke situatie in Madagaskar, tropische ziekten bij de onderzoekers en andere problemen pas dit jaar worden bevestigd.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ja, dat las ik ook in de krant. Erg leuk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.