- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Nieuwe tegenstander:
tegen de winnaar:
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
3-4 Standaard spiegeleffectje (Polstergeist, anyone?) met slechte CGI mag toch niet winnen van een conceptueel briljante scene..
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
mag toch niet winnen van een conceptueel briljante scene..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Klassieker of niet, ik stem gewoon op de in mijn ogen beste scène. Als hier bijvoorbeeld de bokswedstrijd of de eindscène van City Lights stond had ik daar zonder te twijfelen op gestemd.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
Ik verwijt ook niks, maar kijk bv. maar naar de laddercompetitie. De klassiekers worden hier zeker niet zo gewaardeerd als op IMDb.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Klassieker of niet, ik stem gewoon op de in mijn ogen beste scène. Als hier bijvoorbeeld de bokswedstrijd of de eindscène van City Lights stond had ik daarop gestemd.
Maar meen je nu echt dat je die redelijk standaard badkamer act beter vind dat Hitler die met de wereldbol speelt?
Ik bedoel, ik laat me ook nauwelijks leiden door wat klassiek is of niet, maar deze is toch wel conceptueel briljant, terwijl de andere er echt eentje is van 14 in een dozijn.
Ceeda7
-
- 3544 berichten
- 1381 stemmen
Ben het eens met Reinbo. De Globe scene is toch wel uniek ivm de clichématige Mirror scene. Vond het ook al sowieso raar dat Alien van Mirror verloor.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Op zichzelf staande heeft de scène van Mirrors hier een stuk meer indruk op me gemaakt. Het probleem is natuurlijk dat ik The Great Dictator nog niet gezien heb. Maar hier heb ik dus puur op de scène gestemd. Misschien heeft de scène veel meer impact als ik de volledige film bekijk.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
De wereldbolscène verloren van mirrors? 
Klassieker of niet, ik stem gewoon op de in mijn ogen beste scène. Als hier bijvoorbeeld de bokswedstrijd of de eindscène van City Lights stond had ik daar zonder te twijfelen op gestemd.
Die dacht ik ook nog te plaatsen...
Onderhond
-
- 87629 berichten
- 12905 stemmen
Die wereldbolscene is uitermate zwak. Concept is een veel te makkelijke metafoor en er wordt véél te lang niks (of de hele tijd hetzelfde) mee gedaan.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
Die wereldbolscene is uitermate zwak. Concept is een veel te makkelijke metafoor en er wordt véél te lang niks (of de hele tijd hetzelfde) mee gedaan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nomak je mag een nieuwe plaatsen!
Omdat ik laatst heb gestemd? Wist ik niet. Ik zal even eentje zoeken.