- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
11-9 , b r i l j a n t e scene, ontroerend, prachtig,
Niets minder dan geniaal 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen

Magnolia

Five Easy Pieces
Alleen al door het lage aantal stemmen maakt Five Easy Pieces weinig kans om te winnen, maar de scéne kan hier niet ongenoemd blijven.
0-1
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schande dat onwetendheid The Deer Hunter heeft verslagen. 8 van de 11 voor magnolia stemmers kende de Deer Hunter niet eens! Sukkels.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En een tegenstem:
4-2
NB Ik vind magnolia een zeer goede film, maar de kikkers scene is eerder een negatieve bijdrage dan een positive daar aan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En dan loop je te zeuren dat mensen op een film stemmen terwijl ze de andere niet gezien hebben , en zelf geef je een ''tegenstem'' nee .. dat is de bedoeling !
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tsja jammer voor de deer hunter dan 
Die zal er echt niet van wakker liggen, Mister 'ik ken de film niet dus ik stem maar wat'. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat is het lot van een onbekende film he 
En natuurlijk stem ik er niet op ( op de site ) maar met zo een spelletje maakt het weinig uit imo.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Reinbo : ach, ik wil The Deer Hunter wel een keertje zien hoor ... en terloops ook nog even het animatieknockout topic doorlopen om een sukkel-salvo af te vuren op jouw persoontje.
5-2. Zonder de kikkerscene was Magnolia nooit zo goed geweest.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die zal er echt niet van wakker liggen, Mister 'ik ken de film niet dus ik stem maar wat'. 
Jij maakt het zelf echter nog vreemder. Je stemt vóór een film die je niet gezien hebt. Nou is het niet erg, omdat Five Easy Pieces het wel verdient, maar toch...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ken de scene, niet de hele film, maar ik geef het tenmiste aan en daarbij maakt het toch niet uit.
Misschien moet Mikoz bij elke stem schrijven: Uit onwetendheid. 
@ Onderhond: That's just an opinion, Man!
PS Dan hadden ze in de animatie Knock out maar geen films met 9 stemmen moeten opnemen.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Kikkerscene is een briljante climax binnen de film, bezorgd mij kippenvel. Prachtig toch, het onverklaarbare ?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
6-2
Kikkerscene was zo'n beetje de kers op de taart
.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7962 stemmen
8-3
Leuke scene wel uit Five Easy Pieces. Toen ik em zag, moest ik ook meteen aan dit spelletje denken, maar uiteindelijk moet ik toegeven dat ie niet supermemorabel is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Magnolia - Kikkers

Raiders - Openingscene in grot
0-1
aegron
-
- 4030 berichten
- 1269 stemmen
2-2, want ik vond die kikkerscene echt niets toevoegen in magnolia.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
2-3
Aangezien ik Raiders gezien heb, kan ik terug stemmen.
Het enige aan Magnolia waar ik niet van hield was de kikkerscene