- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik meende dat er een soort van regel was waardoor een scéne aan de kant geschoven werd (voor later gebruik of zoiets) als hij 10 keer gewonnen had zodat het spel niet oninteressant zou worden. Misschien heb ik het fout. The Good, the Bad and he Ugly is er geloof ik nooit echt uitgestemd, maar gewoon opzij geschoven.
Ow , nou dat zou dan een rare regel zijn , misschien aantrekkelijk maar niet eerlijker .. en als een scene verveelt dan word hij er toch wel uitgestemd lijkt mij.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Was een regel, en uitijndelijk een scene knock-out doen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Was een regel, en uitijndelijk een scene knock-out doen.
Ik wist niet dat dit het einddoel was, een scéne knock-out. Dat kan makkelijker, sneller en eerlijker georganiseert worden. Nu zouden er maar een enkeling doorgaan. Dat zou bijvoorbeeld willen zeggen dat het eerste half uur van Saving Private Ryan niet in de knock-out zou zitten omdat hij hier een te sterke tegenstander zou hebben. Toch kan die scéne, en veel andere hier genoemde, niet mee mogen doen. Zonde. Vooral omdat Dr. Strangelove, The Good the Bad and the Ugly en Apocalypse Now nu als enige er écht lang in hebben gezeten.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Was ook pas halverwege bedacht. Is niet het einddoel, zoizo leuk om te gaan doen, toch? 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Was ook pas halverwege bedacht. Is niet het einddoel, zoizo leuk om te gaan doen, toch? 
Een scéne knock-out is wel leuk, maar het gaat op deze manier wel erg lang duren om een lijst bij elkaar te krijgen. Dat kan sneller. Ik heb er wel eens aan gedacht, maar het is moeilijk daar een fatsoenlijke lijst voor te maken. Dit spelletje is wat dat betreft een goed alternatief.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Een scéne knock-out is wel leuk, maar het gaat op deze manier wel erg lang duren om een lijst bij elkaar te krijgen. Dat kan sneller. Ik heb er wel eens aan gedacht, maar het is moeilijk daar een fatsoenlijke lijst voor te maken. Dit spelletje is wat dat betreft een goed alternatief.
ja, doe het dan in een ander topic, ik vind het hier echt niet zo bij passen, dat gaat echt te lang duren, en er zijn ook vele scenes gewoon eruit gegaan omdat er toen juist een kanjer aan de overkant stond. Ik vind het dus GEEN GOED IDEE.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Misschien heb ik het fout. The Good, the Bad and he Ugly is er geloof ik nooit echt uitgestemd, maar gewoon opzij geschoven.
The good, The bad heeft gewoon met 10-7 van Darth Vader verloren. Daarbij weet ik zo een paar scenes die van Strangelove kunnen winnen, (ik hou ze alleen nog even vast voor later.)
Bovendien nog een paar keer en men wil weer iets nieuws, dat zie je ook bij de female foto. Je moet alleen wel met iets beters dan It's alive komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hierbij een overzicht van de winnaars en het aantal overwinningen tot nog toe. (Natuurlijk wordt de tegenstand wel iets zwakker omdat een grrot aantal klassiekers al geweest is)
Bin-Jip (kus) 2
Silence of the Lambs (Hannibal & Clarice) 2
Shining (Johnny) 1
Apocalypse Now (helicopterscene) 9
Reservoir Dogs (oor) 1
American History x (Stoep) 2
Taxi Driver (talking to me) 4
Apocalypse Now (Horror) 1
Big Lebowski (Jesus) 3
Full Metal Jacket (toilet) 2
Godfather (Paard) 1
True Romance (Sicillians) 1
Godfather 2 (afrekening) 2
Magnolia (ziekte bed)1
Alien (ontbijt) 2
Reservoir dogs (eind) 5
Heat (cafe) 1
Eyes Wide Shut (orgie) 1
Good The bad & The Ugly (stand off) 5
Empire Strikes back (Darth Vader) 4
Dr. Strangelove (Presidential call)7 (bijna 8 )
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Misschien dat Dr. Strangelove nu eindelijk verstoten wordt 
The Godfather

Ik kon geen plaatje krijgen van de scene zelf, dus beschrijf ik hem even in het kort:
Ik bedoel de scene waarin Michael Corleone 2 mannen neerschiet in het restaurant.
VS
Dr. Strangelove

Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
3-0. Meteen zowat de enige scene die me wat deed.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
voor die rare poster die ik zie ???
Als er geen goed plaatje is klopt dit helemaal niet.
Iets posten als je de spelregels niet kent.... tss het moet niet gekker worden met normvervaging 
V
-
- 8369 berichten
- 3368 stemmen
5-1 Briljante scène, jammer dat er geen plaatje van is.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2337 stemmen
6-1, maar er hoort eigenlijk wel een plaatje bij. Anders wordt het wel erg makkelijk gemaakt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
8-2 En voortaan niet posten zonder plaatje!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
The Godfather

Ik kon geen plaatje krijgen van de scene zelf, dus beschrijf ik hem even in het kort:
Ik bedoel de scene waarin Michael Corleone 2 mannen neerschiet in het restaurant.
VS
Deer hunter (Ja, de scene, met plaatje)