- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Dit of dat spel
Dit of dat spel
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
The Shawshank Redemption
In mijn ogen een betere film met een interessanter verhaal.
Lord of the Rings vs Star Wars
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2286 stemmen
Moeilijke keuze.De nieuwe trilogie van Star Wars viel enorm tegen maar de oude trilogie was dan weer stukken beter dan LOTR.Toch door het goeie resultaat van Revenge of the sith ga ik voor Star Wars.
Blade Runner vs 2001:A Space Odessey
bohica
-
- 254 berichten
- 307 stemmen
blade runner
dat lekkere gritty sfeertje, wat als voorbeeld voor veel meer films heeft gedient
napoleon dynamite of donnie darko (de hoofdpersonen, niet de films)
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Rock soundtrack.
Puur gebasseerd op mijn muzikale smaak.
Moviemeter vs IMDB 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Moviemeter, is veel leuker voor de Nederlanders om hier lekker te discusseren!
Ook ziet de site er stukken beter/overzichtelijker uit en het forum is gezelliger! 
The Ring vs Ringu
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
The Ring. Ik vond de VS versie toch iets vermakelijker en iets enger dan het (ook erg leuke) origineel.
Clint Eastwood achter of voor de camera ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Dat is moeilijk, omdat ik geen films van hem heb gezien waarin hij maar één van beide doet. Doe dan maar voor de camera, omdat hij zonder eigen regie ook zijn akteerwerk goed kan laten zien.
Popcorn of pinda's bij de film?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Heerlijke zoute popcorn natuurlijk in de BIOS, geen twijfel over mogelijk! 
Lente of herfst ? 
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Lente.
Dan is het weer "over het algemeen" mooier.
Frisdrank of alcoholische drank bij de film?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Frisdrank. (Cola)
Wat zeg jij? DVD-doosje of DVD-hoesje?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
DVD-Doosje, heb ruimte zat dus daar zal het niet aan liggen. Maar een DVD-Doosje is ook wat sterker, vind ik fijner want je weet toch nooit wat er mee gebeurd. Wat meer bescherming! Staat btw ook overzichtelijker in de kast enzo....
Pauze of doorgaan met de film!
Erik Dekker
-
- 181 berichten
- 3715 stemmen
doorgaan met de film
blue-ray of HD-DVD
Erik Dekker
-
- 181 berichten
- 3715 stemmen
ik was sneller, dus die van Naomi telt niet:
blue-ray of HD-DVD
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
nanana lekker puh ik was sneller!
Heheh sorry zo kwam het over!! 
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Jij gaf geen motivatie, dus de jouwe is ongeldig. 
Erik Dekker
-
- 181 berichten
- 3715 stemmen
hoeveel mensen hebben wel geen motivatie gegeven??
edit: we gaan wel erg off topic 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
DVD-Doosje, heb ruimte zat dus daar zal het niet aan liggen. Maar een DVD-Doosje is ook wat sterker, vind ik fijner want je weet toch nooit wat er mee gebeurd. Wat meer bescherming! Staat btw ook overzichtelijker in de kast enzo....
Dat bedoelde ik niet. Hoesje en doosje is hetzelfde (keepcase), alleen zegt zo'n 90% hoesje, terwijl ik altijd doosje zeg.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Dat bedoelde ik niet. Hoesje en doosje is hetzelfde (keepcase), alleen zegt zo'n 90% hoesje, terwijl ik altijd doosje zeg.
Volgende keer wat duidelijker aangeven dan want het is maar hoe je het bekijkt... Films in een hoesje heb je ook, irri dingen...
Iets duidelijker zijn dus 
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Blue-ray
Heeft een hogere transferrate
Spiderman vs X-Men
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
X-Men
Een zwak voor X-Men en met name voor Wolverine en Pyro.
Yakuza vs Triads
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
triads, Ik vind de Chinese scene mystieker en kleurijker. de Yakuza scene vind ik meestal een beetje te kil.
Long Good Friday of Sexy Beast (graag wel een mening van iemand die beide films kent)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
"t is was niet de bedoeling om weer het tempo uit hte spel te halen. is er dan niemadn die beide meesterwerkjes kent?
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Long good friday is maar door 36 man ofzo gezien, dan moet het al heel erg lukken dat die ook die andere heeft gezien, en dit hier nog ziet, dat is een zeer kleine kans.
Maak het spel niet zo moeilijk om te spelen! Kies meer voor de hand liggende vergelijkingen!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beide films zijn fantastische Engelse gangster films, kan ik er wat aan doen dat niemand die kent.... Daarbij vind ik voor de hand liggende vergelijkingen veel minder interessant....
dan maar ff wachten...
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
ik zal mij anders eens bezighouden met het kijken naar welke users ze allebei hebben gezien, ik heb toch niets anders te doen 
En sorry dat het misschien wat beledigend overkwam, was niet de bedoeling.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
bennie jolink, ravasjol,stinissen, jaylunar, gotti, eva, wouter, tonyvdb, petey, mza, kos, jordy, ichi, peacekeeper, lodi, ericinho, filmliefhebber, dragon, cenobite, jokingsurely1 en diesel.
Dat zijn er eigenlijk nog heel veel
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom nou zeg, we gaan deze games niet te serieus nemen hoor. We gaan niet onze eigen regeltjes verzinnen. Stel je voor dat ik bij deze opgave de medepelers vertel alleen te mogen stemmen als ze Watts fan zijn.
Sexy Beast
Geweldige rol van Kingsley.
Cristina Peck vs Marion Silver
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
"t is toch niet zo'n raar verzoek om te vragen of iemand een gefundeerd atwoord geeft (en dus beide films, acteurs of kleuren kent) en niet een onnozel antwoord zoals ik hierboven...