- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2847 stemmen
0-1. denk je nu echt dat dit gaat winnen, dat is toch geen mooie foto. Mss wel een mooie vrouw maar geen speciale foto.
Ik vind btw de vrouw ook niet mooi.
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2847 stemmen
een al even slechte poging, om niet te zeggen slechter, maar oke, ik zal milder worden want mijn pogingen zijn soms ook niet zo geweldig.
1-0
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik vind deze veel mooier hoor, die van Kournikova is gewoon een paparazzi foto of hoe je het ook wil noemen (maar het is dan ook mijn eigen foto
)
1-2
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Waarom post je nou zo een lelijke foto van haar Purmerend 
5-2
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het wordt weer eens tijd voor wat meer niveau in dit topic, want dit slaat nergens meer op. 
6-3
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik zal nog 1 keer duidelijk maken wat mijn bedoeling was met dit spel:
A. Het is in principe gewoon een 'lekkere wijven / mooie vrouwen'-contest
B. Het gaat er dus vooral om dat die wijven/vrouwen er zo lekker/ mooi mogelijk op staan
C. Het is niet de bedoeling om te oordelen op het algemene beeld wat je van de vrouw op de foto hebt. Als jij Jennifer Lopez dus normaal niet aantrekkelijk vind, maar op de foto staat ze prachtig, dan moet je niet gaan denken "JLO vind ik normaal onaantrekkelijk, dus ondanks dat deze foto prachtig is stem ik tegen". Het mag uiteraard wel, maar dat druist dus tegen het spel in
D. Velen van jullie plaatsen foto's die artistiek en kunstzinnig zijn. Ze zijn mooi als foto op zich, maar de vrouw op foto speelt een minder belangrijke rol dan de foto als geheel. Uiteraard is dat prima, maar beantwoordt niet aan A, want dan wordt de foto op zich beoordeelt, en niet meer de lekkere/mooie vrouw, zoals oorspronkelijk de bedoeling was
Maar nogmaals, alles mag; maar dan weten jullie in ieder geval met wat voor 'doel' ik dit spel gestart ben, want dat is volgens mij nog steeds wel eens onduidelijk 
Het gaat dus om de vrouw en niet om de foto in het geheel
stinissen (crew films & series)
-
- 23815 berichten
- 77572 stemmen
Was te laat, maar kom jongens Lana Turner een van de mooiste vrouwen ooit!!!!!!!!!!!
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13057 stemmen
Als je tijdens diezelfde "ooit" jong was misschien. Ouwe doos.
7-3
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Spelregels:
- Er staan 2 foto's van vrouwen
- Je kunt op een van beiden stemmen
- De foto die het eerst 10 stemmen heeft (met minimaal 2 verschil) wint en gaat door
- Een user plaatst een nieuwe foto samen met de winnende in een post en het spel begint opnieuw
- Het gaat om de FOTO en niet om de vrouw zelf. Het is dus geen competitie, het gaat om de mooiste foto
- Het spel blijft niet beperkt tot actrices, alle vrouwen kunnen meedoen, ook erg onbekende.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.