- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
Basto
-
- 12502 berichten
- 7548 stemmen
't gaat om de foto, niet om wie erop staat....
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Owja dus als er een oma van 80 jaar opstaat en de foto mooi is ga je er ook voor 
Denk toch eens na ..
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Maar als het allebei redelijk standaard foto's zijn ga je toch voor de persoon erop. Niet meer dan logisch lijkt me.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Dat zou ik inderdaad doen, dat is namelijk het spel...
Ik wil trouwens graag de volgende foto plaatsen 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De gene die erop staat voegt het meeste toe aan de foto.
Ik zou dus nooit voor een mooie achtergrond met een lelijke vrouw gaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Owja dus als er een oma van 80 jaar opstaat en de foto mooi is ga je er ook voor 
Denk toch eens na ..
Zeker! Ik denk na, ipv dat ik alleen mijn testosteron volg 
En een foto bestaat uit meer dan alleen een voor en achtergrond, maar daar moet je wel voor kunnen kijken... 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
't gaat om de foto, niet om wie erop staat....
Ik zeg nergens dat ik voor de foto ga omdat scarlett er mooi op staat. Ik zeg alleen dat ik op haar stem, vind de foto zelf gewoon mooier.
Of mag je ook al niet meer zeggen wanneer je Scarlett beeldschoon vind ? Wel irri dat je soms op elk ingetypt woordje moet letten want je krijgt er altijd weer commentaar op. 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Maak iemand het even af dan kan ik mijn top foto plaatsen. 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Is het niet 2 verschil? Want ik had ook een mooie foto liggen...[edit] ik heb het even opgezocht en het is 2 verschil. Nog ff wachten dus.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Hehe, doe het ook nooit goed 
Nee maar vind deze foto echt 3 x niets, sorry 
1-2
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Dat is toch helemaal geen foto? Bovendien zijn de kleuren lelijk en is de houding onorigineel
.
1-4
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
1-5, het is geen foto idd, haha
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik zal nog 1 keer duidelijk maken wat mijn bedoeling was met dit spel:
A. Het is in principe gewoon een 'lekkere wijven / mooie vrouwen'-contest
B. Het gaat er dus vooral om dat die wijven/vrouwen er zo lekker/ mooi mogelijk op staan
C. Het is niet de bedoeling om te oordelen op het algemene beeld wat je van de vrouw op de foto hebt. Als jij Jennifer Lopez dus normaal niet aantrekkelijk vind, maar op de foto staat ze prachtig, dan moet je niet gaan denken "JLO vind ik normaal onaantrekkelijk, dus ondanks dat deze foto prachtig is stem ik tegen". Het mag uiteraard wel, maar dat druist dus tegen het spel in
D. Velen van jullie plaatsen foto's die artistiek en kunstzinnig zijn. Ze zijn mooi als foto op zich, maar de vrouw op foto speelt een minder belangrijke rol dan de foto als geheel. Uiteraard is dat prima, maar beantwoordt niet aan A, want dan wordt de foto op zich beoordeelt, en niet meer de lekkere/mooie vrouw, zoals oorspronkelijk de bedoeling was
Maar nogmaals, alles mag; maar dan weten jullie in ieder geval met wat voor 'doel' ik dit spel gestart ben, want dat is volgens mij nog steeds wel eens onduidelijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bedankt voor de verduidelijking Jordy. Dat wordt weer posten als een bezetene. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Bedankt voor de verduidelijking Jordy. Dat wordt weer posten als een bezetene. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.