- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ja nu hoef ik niet meer als een gek naar alleen artestieke foto's te zoeken (of hoe je het ook mag noemen
)
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
3-11. Moet gewoon even stemmen voor deze prachtige foto 
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2847 stemmen
ik zal het dan nog maar eens proberen:

hoop dat deze het gaat halen, want heb de eerste foto het nog niet vergeten dat hij het meisje op de hangmat eruit heeft gezwierd.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Is dat Kirsten Bell? volgends mij wel, mooie foto 
Maar ik stem toch op die van mezelf 
1-2
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13059 stemmen
4-7.
Die bank is gewoon lelijk. Geen idee uit wat voor vervlogen tijden die stamt, maar laten we blij zijn dat ze vervlogen zijn.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik zal nog 1 keer duidelijk maken wat mijn bedoeling was met dit spel:
A. Het is in principe gewoon een 'lekkere wijven / mooie vrouwen'-contest
B. Het gaat er dus vooral om dat die wijven/vrouwen er zo lekker/ mooi mogelijk op staan
C. Het is niet de bedoeling om te oordelen op het algemene beeld wat je van de vrouw op de foto hebt. Als jij Jennifer Lopez dus normaal niet aantrekkelijk vind, maar op de foto staat ze prachtig, dan moet je niet gaan denken "JLO vind ik normaal onaantrekkelijk, dus ondanks dat deze foto prachtig is stem ik tegen". Het mag uiteraard wel, maar dat druist dus tegen het spel in
D. Velen van jullie plaatsen foto's die artistiek en kunstzinnig zijn. Ze zijn mooi als foto op zich, maar de vrouw op foto speelt een minder belangrijke rol dan de foto als geheel. Uiteraard is dat prima, maar beantwoordt niet aan A, want dan wordt de foto op zich beoordeelt, en niet meer de lekkere/mooie vrouw, zoals oorspronkelijk de bedoeling was
Maar nogmaals, alles mag; maar dan weten jullie in ieder geval met wat voor 'doel' ik dit spel gestart ben, want dat is volgens mij nog steeds wel eens onduidelijk 
Het gaat niet om de bank hoor, maar om de vrouw, voor de mensen die de vorige pagina niet gezien hebben hier dan nog een keer
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen

Ik vind dit zo een mooie foto van Barton
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
5-1
Vind foto 1 erg mooi omdat ze erg puur is. De blurry achtergrond laat het model mooi naar voren komen.
Ook de blik van de jonge dame doet me wel wat.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Snap niet dat scarlett die vorige verloren heeft.
6-1
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
het is een actrice hoor de 1e en de 2e 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Dat is heel leuk maar ik weet niet wat je bedoeld
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.