- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heeft in ieder geval meer 'Character' dan dat domme wicht.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Het gaat om de foto en niet of je de vrouw knap vind. Vind het wel leuk dat er nu expres foto's met rare of lelijke vrouwen worden geplaatst zodat er echt op de foto word gestemd...
0-2
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Dan kan je net zo goed een foto van een sumoworstelaar erop zetten en zeggen dat het een mooie foto is, en wat betrefd dat Mischa Barton een dom wicht is dat is gewoon Bull Shit
Jou foto is gewoon niet mooi
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het gaat om de foto en niet of je de vrouw knap vind. Vind het wel leuk dat er nu expres foto's met rare of lelijke vrouwen worden geplaatst zodat er echt op de foto word gestemd...
Ik kon het niet meer met je oneens zijn. Als deze wint kan ik het spel op geen enkele manier meer serieus nemen. Niet alleen is de vrouw lelijk, maar de foto is ook niks. Waarom die überhaupt geplaatst is is mij een raadsel.
5-3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is een zeer heftige close up. Uit dit beeld spreekt zoveel meer emotie en kracht dan in het niemendalletje erboven, dat ik inmiddels erg twijfel aan de kunde van de mm-ers om een bijzonder beeld te herkennen.
Het is een 13 in een dozijn foto vs een van de heftigste beelden uit ruim 100 jaar filmgeschiedenis en de meeste users kiezen voor de eerste.
Middelmaat is troef blijkbaar.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Kunnen we na deze ronde weer gewoon sirieus mooie foto's van vrouwen doen? want zo is het spel gewoon niet meer zo leuk
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Het is gewoon een maf wijf dat dom lacht, geeft dat emotie en kracht?
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Nogmaals: het gaat om de foto en niet om de knapheid van de vrouw. Maar misschien is het een idee om een Favorite-Photo-Game topic te maken maar dan zonder de vrouw. Want het blijkt toch erg moeilijk om puur op de foto te stemmen in plaats van op de vrouw...
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13065 stemmen
6-3.
Hoewel ik de geste apprecieer heeft die tweede toch teveel zombie en te weinig Giger in zich om echt mooi te zijn.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik zou eigenlijk niet weten waarom je nog de moeite zou nemen om een foto met een vrouw te zoeken als je met zoiets als hierboven aankomt. Natuurlijk gaat het om de foto, maar zolang het woord 'female' nog in het topic-titel staat vind ik dat daar op zijn minst een beetje rekening mee gehouden moet worden.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ja dit is meer man-vrouw van het zombie graf 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.