- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Strange movies/Knock-out
Strange movies/Knock-out
Onderhond
-
- 87403 berichten
- 12403 stemmen
Duidelijk Tetsuo nog niet gezien moviefreak#1
kos
-
- 46411 berichten
- 8632 stemmen
Dat schijnt helaas niets uit te maken bij dit soort spelletjes.
Onderhond
-
- 87403 berichten
- 12403 stemmen
Nee, maar lijkt me wel een vereiste als je opmerkt dat de ene beter is dan de andere.
Deze spelletjes rusten veeleer op onbekend is onbemind.
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23430 stemmen
Duidelijk Tetsuo nog niet gezien moviefreak#1
Hij staat dan ook al twee jaar op mijn too-see-lijstje maar elke keer als ik hem wil gaan halen bij de cinematheek is hij weg
Onderhond
-
- 87403 berichten
- 12403 stemmen
Nooit durven dromen, wat mij betreft een verdiende overwinnaar. Mag ook wel een keer . In ieder geval de term cultfilm meer dan waardig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeer verdient inderdaad. en natuurlijk ook erg verdient voor de meester achter het werkje; Shinya Tsukamoto.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ook eindelijk eens een keer een uitslag waar Onderhond mee kan leven. Ikzelf ben echter nu nog steeds niet van plan deze film te gaan kijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ook eindelijk eens een keer een uitslag waar Onderhond mee kan leven. Ikzelf ben echter nu nog steeds niet van plan deze film te gaan kijken.
Dat is stom, 't is een goede en apparte film.
Onderhond
-
- 87403 berichten
- 12403 stemmen
Nee, da's slim. Is gewoon geen film voor The One Ring, en dan moet je hem ook niet aanraden vind ik. Staat verder ook al laag genoeg hier op MM
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De reden waarom ik dit niet wil zien is gewoon omdat dit niet de soort science-fiction is waar ik van hou. De kans is te klein dat er een hoge score uit komt. Ik zal 'm hoogstens kijken als ie toevallig eens op tv komt (wat nooit zal gebeuren).
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3668 stemmen
Aardige winnaar. Ik persoonlijk had Bizita Q. als winnaar gehad. Maar die deed niet eens mee
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bizita en strange, dat kan toch ook helemaal niet.
stephan73
-
- 6238 berichten
- 14235 stemmen
Ik zal 'm hoogstens kijken als ie toevallig eens op tv komt (wat nooit zal gebeuren).
Zeg nooit nooit.. Af en toe komen de vreemdste films op TV, vooral de BBC kan er wat van. Zij hebben in een ver verleden ooit Tetsuo 2 uitgezonden. Maar dat was nog in de tijd dat zij het briljante programma Moviedrome hadden waar iedere week een cultfilm werd vertoont!