• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.371.990 stemmen

Knock Out Game Films

zoeken in:

mister blonde

• 12694 berichten
  • 5827 stemmen

kappeuter schreef:

Niet persoonlijk worden nu.

ik snap gewoon niet dat je je hier zo druk om kan maken. je doet net of ik de boel loop te beduvelen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Onderhond schreef:

Neem een rozenbottelthee en zet wat rustige muziek op kapp.

En jij verwijt mij dooddoeners?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

mister blonde schreef:

(quote)

ik snap gewoon niet dat je je hier zo druk om kan maken. je doet net of ik de boel loop te beduvelen.

Ik houd er wel over op.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

2-2 One, Two, Three

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Dus was het in de finale Pokémon 6 - Happiness geweest, had je niet gestemd ?

En wat anderen doen maakt mijn zaak niet. Als ik beide films niet ken, stem ik niet. Da's gewoon een persoonlijke keuze, die je niet van iedereen kan verwachten of natrekken. Mijn stem voor Hotaru staat echter al lang vast, LOTR of geen LOTR.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Er is toch wel wat voor te zeggen om te stemmen als je een van beide films nog niet gezien hebt. Clockwork Orange staat in mn top 10 en het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ik One, Two, Three beter zal vinden, zeker als ik kijk naar de andere films van Wilder.

3-2

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

I rest my case.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

En ik maar braaf niet stemmen als ik er eentje niet heb gezien.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

4-2 Clockwork

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

5-2 Orange

E V

• 1105 berichten
  • 3048 stemmen

6-2 Clockwork

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Cool Hand Luke 1967 --- Die Xue Shuang Xiong 1989

0 - 1 The Killer

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

0 - 2

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

1-2 Cool Hand Luke

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

2-2 Cool Hand Luke

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

3-2 Cool Hand Luke .

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

4-2 Luke

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

4-3 The Killer

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Ik houd er wel over op.

Prima maar ik moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt. Verwachtingspatroon bla bla bla. Kom nou, een spel hoort regels te hebben en alleen stemmen als je beide films gezien hebt is zo logisch als ik weet niet wat.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Dus ook jij onthoudt je stem bij de finale Pokémon 6 - The Godfather ? Principiële mensen zijn jullie allemaal.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

't is gewoon een probleem om genoeg "stemmers" te vinden in de eerste ronde die beide films gezien hebben. De kans is groot dat het spel dan doodbloedt. Dus een beetje "losse" regels in ronde 1 is niet zo'n ramp. Vind ik.

We zitten nu ook al tijden "vast" aangezien het hier films betreft die bijna niemand allebei gezien heeft.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik ben het (voor de eerste keer volgens mij) Onderhind eens. Ik stem niet als ik nog geen een van de films heb gezien, maar als ik een film wel gezien heb en die vind ik goed, stem ik gewoon. Vond ik 'm niet goed dan ga ik echter niet flauw doen en tegenstemmen (hoewel de verleiding om Ying Xiong weg te stemmen wel erg groot is).

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

In de tussentijd is het nog gewoon

Cool Hand Luke 4

The Killer 3

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Zoals ik al eerder zei: Het gaat om de lol van het spel voornamelijk, serieus waarderen doen we wel bij de films zelf

Ideaal natuurlijk, als je beide films gezien hebt en één ervan vind je geweldig en de andere niet. Daar zijn we het over eens.

Normaal gesproken mag je nooit op films stemmen die je niet gezien hebt, of die je te lang geleden hebt gezien en te weinig van herinnert, of films die je geeneens zou willen zien om welke reden dan ook. Een erg mooi principe, waar ik het volledig mee eens ben.

Echter, dit is geen serieuze waardering, maar een spelletje, voor de grap dus. De uitkomst, welke deze ook moge zijn, heeft dan ook nul en generlei waarde.

Een spelletje ook waarin je nu wel eens een film mag tegenstemmen, om welke foute reden dan ook. Waarin je nu wel lekker een keer op een film mag stemmen die je niet gezien hebt. En alles alleen volgens je eigen principes, en niet volgens de principes van een ander of volgens de regels, want die zijn er (bewust) niet.

Dat was althans mijn bedoeling van deze Knock Out Game.

Daarom stel ik voor: laat de regels een keer de regels en laten we nou gewoon eens lekker plezier maken.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3233 stemmen

4-4 The Killer

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

5-4

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1703 stemmen

6-4 luke

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Day of the Jackal, The 1973 --- Spartacus 1960

1-0

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Als je kijkt naar de strijd tussen All the President's Men en M dan zie je als eindstand 2-6. Maar van die 6 stemmen voor M zijn er 5 afkomstig van mensen die beide films niet hebben gezien. Dat noem ik niet echt leuk meer. Nu hou ik erover op en mocht de finale tussen Pokemon en The Godfather zal ik niet stemmen

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb "nog" niet gestemd op M vanwege te lang geleden. (op mm dan) Ik wil hem nog steeds graag herzien.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.