- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
4+,2-, Snitchzelparadijs is erg vermakelijk
Wil ik al tijden meer van zien maar komt er steeds niet van..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
5+ Geen idee wie de man is, (niks van gezien ook) maar ik steun de Nederlandse film. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Altijd een sigaretje..
Schnitzel, 7+
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Het is al gedaan maar toch een plusje
Ben erg benieuwd naar Het Zuiden en Knetter al is die eerste helaas nergens te krijgen 
+11, -6
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
11+, 7- Ik heb een hekel aan rokers....
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Hekel is een naar woord en het is een waardeloos argument om dan maar een minnetje te geven 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Hekel is een naar woord en het is een waardeloos argument om dan maar een minnetje te geven 
Even iets genunanceerder dan maar, Het Schnitzelparadijs viel mij erg tegen 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Kijk, dat is al wat anders
Het valt mij op dat mensen die Het Schnitzelparadijs niks vinden, en onbekend zijn met het werk van Koolhoven, hem gelijk afserveren.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Ik verwachtte er aanvankelijk wel veel van. Shouf Shouf Habibi vond ik bijvoorbeeld verassend leuk. En ik heb zeker geen hekel aan Nederlandse films en al helemaal niet aan platvloerse komedies of zo, hoe flauw ze ook mogen zijn. Maar hierbij, heb ik gewoon niet gelachen en ja, dan schiet je je doel als komedie natuurlijk wel voorbij.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Kijk, dat is al wat anders
Het valt mij op dat mensen die Het Schnitzelparadijs niks vinden, en onbekend zijn met het werk van Koolhoven, hem gelijk afserveren.
Reinbo kent de man niet en geeft hem toch een plusje, maar niemand klaagt. Ik serveer Koolhoven trouwens ook af, maar niet vanwege Het Schnitzelparadijs maar vanwege De Grot.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
+2, -1 Heeft een rits aan goede bijrollen, uiteraard een plusje