- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game...
Knappe (?) actrices game...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
5+, 4-
Ik vind de ogen hier absoluut niet mooi, zo leeg 
Echt een verkeerde foto.
Hannibal
-
- 9415 berichten
- 3362 stemmen
Ik dacht dat jullie wel zouden beginnen te zeuren over die pukkel op haar voorhoofd, maar haar ogen.......zijn toch mooi
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Geen mooie foto.
Maar ik vind haar op de poster van resident Evil 1 wel erg knap.
Zie: http://adorocinema.cidadeinter...
Uitgaande van deze foto een min. 5+, 5-
SillyWilly
-
- 382 berichten
- 648 stemmen
Hmm, voor mij geldt juist precies het tegenovergestelde Rujar. Ik vind haar op deze foto wel mooi, maar niet op de poster van Resident Evil... 
Duidelijk een plus: 7+,5-
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
7+, 6-
Die ogen zijn inderdaad echt eng... en dan ook nog zo'n pruillipje... Om van die pukkel nog maar te zwijgen 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Hmm, voor mij geldt juist precies het tegenovergestelde Rujar. Ik vind haar op deze foto wel mooi, maar niet op de poster van Resident Evil... 
Duidelijk een plus: 7+,5-
Je vriendin moet er zo uitzien als de foto hierboven (netjes / degelijk), maar om naar te kijken moet ze er een beetje (hoe zeg je dat netjes) goedkoop uitzien. 
SillyWilly
-
- 382 berichten
- 648 stemmen
Je vriendin moet er zo uitzien als de foto hierboven (netjes / degelijk), maar om naar te kijken moet ze er een beetje (hoe zeg je dat netjes) goedkoop uitzien. 
Mijn vriendin? Wie had 't hier over mijn vriendin?
Maar eerlijk gezegd begrijp ik je opmerking niet helemaal, ze moet er uitzien op één manier, maar om ernaar te kijken moet ze er anders uitzien...?
Bovendien gaat he hier om hypotetische situaties... en kom nou niet aanzetten met 'maar stel nou dat 't niet hypotetisch zou zijn...' 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1542 stemmen
Daar gaat mn geliefde Alicia.......
Ik belast V met het plaatsen van een nieuwe actrice...
Ik ga naar college..... 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Dit lijkt me weer een overduidelijke plus
4+, 6-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.