- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game...
Knappe (?) actrices game...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naturel is een pluspunt maar naturel is geen garantie voor een +. Bij deze ook niet.
1+,2-
Onderhond
-
- 87726 berichten
- 13160 stemmen
1+, 4-
blijven hangen in de '70 ?
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
blijven hangen in de '70 ?
Onderhond
-
- 87726 berichten
- 13160 stemmen
In de tijd van de holbewoners waren er waarschijnlijk ook mooie vrouwen, maar ik hoef ze zo niet. Stijl ligt me niet zo.

kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Hoe oppervlakkig, schoonheid alleen zien door de stijl

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Kom kom mensen, is Selma dan de enige met gezond verstand? 
Onderhond
-
- 87726 berichten
- 13160 stemmen
Wat kos ? De schoonheid zit vanbinnen ?
Je draagt in je vrije tijd waarschijnlijk ook bloemenkransen, praat met de dieren en verkondigt overal en altijd de boodschap van de vrede 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Wat kos ? De schoonheid zit vanbinnen ?
Je draagt in je vrije tijd waarschijnlijk ook bloemenkransen, praat met de dieren en verkondigt overal en altijd de boodschap van de vrede 
Ik bedoel dat je wel aan iemand kan zien (gezicht, lichaam whatever) of ze mooi is of niet ongeacht kleding, haardracht etc.
Onderhond
-
- 87726 berichten
- 13160 stemmen
Weet ik, maar ik wou gewoon even m'n treehugger grapje plaatsen 
Maar het is toch dikwijls de combinatie van factoren. Een kapsel kan bijvoorbeeld een heel nieuw zicht op een gezicht geven, en ook kleren hebben invloed op het figuur (vooral dan de perceptie, maar daar draait het toch allemaal om).
Stijl is dus wat mij betreft wel van groot belang. Maar daar zal niemand zich over verbazen denk ik 
V
-
- 8369 berichten
- 3390 stemmen
Idd, zou er een foto geplaatst zijn van Charlize Theron uit Monster, dan was ze er toch echt niet door heen gekomen. Terwijl ze op de geposte foto zo mooi is!
V
-
- 8369 berichten
- 3390 stemmen
Extreem voorbeeld misschien, ben wat verder gegaan dan kledingstijl alleen, maar mijn punt moge duidelijk zijn. Niet alleen kleding, maar ook bijvoorbeeld verzorging, kunnen iemand er totaal anders uit laten zien.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Jaren '70 of niet, ze ziet er mooi uit
2+, 5-
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Kijkkijk, goed zo. 
Iemand speciale behoefte om straks de volgende te doen?
Hannibal
-
- 9415 berichten
- 3362 stemmen
Volgende!
Herrman78 mag het zeggen.
V
-
- 8369 berichten
- 3390 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.