- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game...
Knappe (?) actrices game...
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Mooi van ver maar verre van mooi..
5+, 1-
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Waar ben je mee bezig? Je overtreedt de regels.
Zo kan ik ook minder mooie foto's vinden van actrices die hier heel goed hebben gescoord.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Je overtreedt de regels.
Zo kan ik ook minder mooie foto's vinden van actrices die hier heel goed hebben gescoord.
Onderhond
-
- 87715 berichten
- 13147 stemmen
Ook duidelijk. En ben het verder wel met chaquita eens. Van elke vrouw(/persoon) valt wel een lelijk plaatje op te vissen.
7+, 4-
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
9+, 5-
En Diesels post, beïnvloed volgens mij ineens het stemgedrag.
Ben het wel met die banaaan eens dat er van elke schoonheid een lelijk/minder mooi plaatje is te vinden. Daarom ben ik ook voor het stemmen op de foto.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Het voordeel van de twijfel
10+, 5-
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Diesel: als jouw plaatje geen invloed kan hebben, waarom plaats je hem dan, je zal het, neem ik aan, met een reden gedaan hebben, anders was het wel een erg zinloze actie?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Diesel: als jouw plaatje geen invloed kan hebben, waarom plaats je hem dan, je zal het, neem ik aan, met een reden gedaan hebben, anders was het wel een erg zinloze actie?
Ik plaatste een link naar een foto van Marie Gillain zonder make-up om te laten zien dat ze duidelijk minder mooi is zonder make-up en het kan geen kwaad als de stemmers dit ook weten, maakt de stemming er alleen maar eerlijker op want make-up bitches verdienen geen plusjes.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dus wel om te beïnvloeden? Spreek jezelf niet tegen dan.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Dus wel om te beïnvloeden? Spreek jezelf niet tegen dan.

Had niet in gedachten om de stemming te beïnvloeden (waarom zou ik?) maar om duidelijk te maken dat ze lelijk is zonder make-up, meer niet. Ik wist sowieso dat die foto weinig effect kon hebben op de stemming..
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Beetje laat misschien, maar ook op die make-up-loze foto vind ik 'r wel mooi.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Diesel: Jij plaatst die foto omdat je vindt dat ze geen plusjes verdient. Ik kan me niet voorstellen dat dit een een of andere nobele actie van je was, je wilde naar mijn mening een ander beeld van haar geven dan men had door die ene foto. Iedereen weet dat dergelijke dingen iemand anders zijn mening beïnvloed (vertel mijn niks over attitudeverandering, groepsprocessen, beïnvloeding e.d., daarover weet ik meer dan genoeg), je hoopte waarschijnlijk dat men minder positief zou gaan stemmen, zeg dan alsjeblieft niet dat het geen invloed zal hebben.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Jemig, dit 'spel' is gewoon een geintje, moet je daar nou echt over gaan zitten flamen Selma?
Waar blijft de volgende foto? 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
smaken verschillen..
Dat heb ik je vaker zien zeggen, alleen lijkt soms alsof je er niks van meent. Je lijkt moeite te hebben met mensen die een geheel andere smaak hebben dan jij, heb respect en laat ze. (ik zie dat je net je post heb verwijderd)
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
DF: Ik weet dat "dit 'spel' gewoon een geintje is", daarom is het fijn als anderen in hun waarde gelaten worden, een beetje meer sportiviteit is voor sommigen wel op z'n plaats.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Diesel: Jij plaatst die foto omdat je vindt dat ze geen plusjes verdient. Ik kan me niet voorstellen dat dit een een of andere nobele actie van je was, je wilde naar mijn mening een ander beeld van haar geven dan men had door die ene foto. Iedereen weet dat dergelijke dingen iemand anders zijn mening beïnvloed (vertel mijn niks over attitudeverandering, groepsprocessen, beïnvloeding e.d., daarover weet ik meer dan genoeg), je hoopte waarschijnlijk dat men minder positief zou gaan stemmen, zeg dan alsjeblieft niet dat het geen invloed zal hebben.
Ik plaatste een link naar een foto van Marie Gillain zonder make-up om te laten zien dat ze duidelijk minder mooi is zonder make-up en het kan geen kwaad als de stemmers dit ook weten, maakt de stemming er alleen maar eerlijker op want make-up bitches verdienen geen plusjes. Het posten van minder mooie plaatjes van actrices maakt in principe toch niets uit want het heeft weinig effect op de stemming. Een deel van de stemmers hier stemt puur op hoe de actrice eruitziet op het geposte plaatje, dus voor dit type stemmers maakt het niets uit als iemand een minder mooie foto plaatst van die actrice want daar stemmen ze sowieso niet op. En dan heb je nog stemmers die één plaatje te weinig vinden om te oordelen en daarom eerst op google kijken voor wat andere plaatjes van dezelfde actrice, ook voor deze stemmers maakt het niet uit als iemand een minder mooie foto post van dezelfde actrice want deze personen stemmen toch niet op één specifiek plaatje.. Kortom, het posten van plaatjes van actrices zonder make-up heeft weinig effect op de stemming, in ieder geval geen negatief effect..
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Dat heb ik je vaker zien zeggen, alleen lijkt soms alsof je er niks van meent. Je lijkt moeite te hebben met mensen die een geheel andere smaak hebben dan jij, heb respect en laat ze. (ik zie dat je net je post heb verwijderd)
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Jemig, dit 'spel' is gewoon een geintje, moet je daar nou echt over gaan zitten flamen Selma?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
ik blijf bij mijn post (ik zal hem niet nog een keer plaatsen, dat zou flauw zijn). Lees hem nog maar een paar keer door en als je hem dan nog niet snapt dan wil ik hem nog wel een keer voor je uit-spel-len (maar niet hier).
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Was effe uitproberen, viel wel mee, hoop dat het mocht? Anders haal ik het plaatje wel weer weg.
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Heeft PartyMarty het nieuwe plaatje gepost?
Neem aan van wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.