• 17.011 nieuwsartikelen
  • 181.488 films
  • 12.520 series
  • 34.650 seizoenen
  • 654.232 acteurs
  • 200.212 gebruikers
  • 9.449.667 stemmen
Avatar
 

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

zoeken in:
avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

ik vind niks van von trier goed


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Ik ga me bijna schuldig voelen.


avatar van Noodless

Noodless

  • 10087 berichten
  • 6205 stemmen

Toch een duidelijke voorkeur Graaf Machine

Ieder zijn smaak.


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

4-1

En fijn van Von Trier uiteraard. 8 Amerikanen bij de laatste 8 vind ik nog steeds een horrorscenario. Maar ja, sommigen houden van horror.


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

Ja hiero!


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

en btw, ik vind ridley's films 10x slechter dan die van tony..


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

mikey schreef:

en btw, ik vind ridley's films 10x slechter dan die van tony..

Maar die 11de x, daar gaat het om.


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

Graaf Machine schreef:

Ik ga me bijna schuldig voelen.

Hoef je niet te doen, want het "art" clubje had hem anders wel in één van de volgende rondes weggestemd. is dus eigenlijk wel goed dat hij eruit is, ontstaat er misschien verdeeldheid onder hun in de volgende rondes

Ik heb van Lars van Trier zo te zien 3,5 films (eentje moet ik nog altijd afkijken) gezien en die kregen 2x 4.0* en 1x 3,5* van mij.

Van Quentin Tarantino heb ik alles gezien, waaronder 1x 5.0*, 3x 4,5* en 1x 4,0*,


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

von trier: 3x2* en 1x2.5*


avatar van Woland

Woland

  • 4831 berichten
  • 3875 stemmen

5-1



avatar van Woland

Woland

  • 4831 berichten
  • 3875 stemmen

5-1, gefixt Noodless!


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

6-1



avatar van Woland

Woland

  • 4831 berichten
  • 3875 stemmen

1-0


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

2-0



avatar van Shaky

Shaky

  • 3737 berichten
  • 13254 stemmen

3-0


avatar van Noodless

Noodless

  • 10087 berichten
  • 6205 stemmen

Jammer, deze uitloting...

Rodriquez scoort eigenlijk niet slecht met 1 keer 4,5*, 2 keer 4,25* en 1 keer 4* op 11 films wat ik gezien heb met geen enkele onvoldoende, maar helaas doet Hitchcock het nog beter met 9 films met minstens 4* en slechts 1 onvoldoende op 28 films wat ik van hem gezien heb.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQi33Mq0AQvvjeYtp5qauOi4NGOK95ow9R9g82Vk4BQdponPkdoalXjH9qVfU13m_pGri8&usqp=CAU

4-0


avatar van Flavio

Flavio

  • 4990 berichten
  • 5346 stemmen

5-0


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

6-0

Van Hitchcock 2 films gezien (1x 4.0* en 1x 3,5*)

Van Rodriguez 11 films gezien (waaronder 1x 5,0*, 2x 4,5*, 2x 4,0* en 3x 3,5*)



avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

1-0


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

Theunissen schreef:

6-0

Van Hitchcock 2 films gezien (1x 4.0* en 1x 3,5*)

Van Rodriguez 11 films gezien (waaronder 1x 5,0*, 2x 4,5*, 2x 4,0* en 3x 3,5*)

andersom toch?


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

mikey schreef:

andersom toch?

Nee maar 6-1 verdiende hij zeker (eigenlijk meer zelfs)


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

2-0


avatar van joolstein

joolstein

  • 11186 berichten
  • 9193 stemmen

Sergio Leone - vs Milos Forman

3-0


avatar van Woland

Woland

  • 4831 berichten
  • 3875 stemmen

3-1


avatar van John Milton

John Milton

  • 24328 berichten
  • 13498 stemmen

Ook weer moeilijk, maar toch Leone.

4-1


avatar van Shaky

Shaky

  • 3737 berichten
  • 13254 stemmen

4-2

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.