• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.399 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.649 acteurs
  • 199.109 gebruikers
  • 9.378.090 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

45 Zibahkhana (2007) aka Hell’s Ground - Cat People (1942)

Maf filmpje tegenover een matige klassieker ( 3,5* - 2,5 *)

1-0

Basto

• 11959 berichten
  • 7413 stemmen

2-0

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

45 Zibahkhana (2007) aka Hell’s Ground - Cat People (1942)

amateuristische rommel waarbij HGL een genie lijkt tegen sterke klassieker

2-1

Shaky geen stem van jou bij de vorige battle?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

Nou, vooruit dan.

Fright Night (1985) vs The Wizard of Gore (1970)

2-2

joolstein

• 10841 berichten
  • 8936 stemmen

Zibahkhana (2007) aka Hell’s Ground - Cat People (1942)

Pakistaans goedkoop Slashertje tegen een klassieker met een scène waar vele Horrors nu nog schatplichtig aan zijn.

2-2

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shaky schreef:

Nou, vooruit dan.

Fright Night (1985) vs The Wizard of Gore (1970)

2-2

Amai ook niet veel zin meer precies?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

Jawel hoor, (al mag het tempo flink omhoog om de lol erin te houden) maar van deze twee films maakt het mij niet zoveel uit welke doorgaat.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3032 stemmen

Gaap.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Je zou denken nu hebben de mensen meer tijd en zin om films te kijken nu ze toch weinig naar buiten mogen maar kennelijk hebben ze andere bezigheden. Ik ga in het weekend iets proberen te bedenken nu dat de challenge van John Milton ten einde loopt.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

Ik kijk me helemaal suf aan films nu we binnen opgesloten zitten , niet dat ik dat normaal gesproken niet ook al deed, maar nu zelfs nog meer.

Vergeet niet dat je alleen mag stemmen als je beide films in een battle gezien hebt. Met ruim 8000 stemmen op mijn naam, kwam ik aanvankelijk zelfs maar tot ongeveer 50% gezien van de films die hier mee doen. Dan durf ik wel te zeggen dat gemiddeld men 25% gezien had? Dat maakt de kans dus groot dat heel veel deelnemers heel vaak niet mogen meestemmen. Dat zien we nu in de praktijk dus ook gebeuren.

Dat is overigens geen kritiek / waardeoordeel op de opgestelde regels; enkel een constatering en mogelijke verklaring voor de lage activiteit hier.

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

Ik heb over de 80% gezien maar kan zelfs vaak niet meestemmen.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

alexspyforever schreef:

Je zou denken nu hebben de mensen meer tijd en zin om films te kijken nu ze toch weinig naar buiten mogen maar kennelijk hebben ze andere bezigheden. Ik ga in het weekend iets proberen te bedenken nu dat de challenge van John Milton ten einde loopt.

Ik was het ook net aan het zeggen hier. Ik had gedacht dat het nu sneller ging gaan maar het lijkt net trager te verlopen.

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Zibhakhana (2007) vs Cat People (1942)

(2,0*) - (3,0*)

2-3

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

Onderhond schreef:

Ik heb over de 80% gezien maar kan zelfs vaak niet meestemmen.

Case in point.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Het kon ook zijn dat jullie geen zin meer hadden, want we zijn al maanden bezig en mensen worden soms depressief van het isolement. Ik kan door de dag (van maandag tot donderdag) nog wel van thuis uit werken, maar ik ben wel meer aan het gamen nu de momenten dat ik niet moet werken ('s avonds en van vrijdag tot zondag). Dus ik vergeet bij momenten ook wel om hier te komen checken.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

Misschien de 24-uurs regel wat versoepelen? Ik zie niet zo snel nog een stem voor deze battle voorbijkomen. Er kan toch nog gewoon gestemd worden op de battles zolang de reeks loopt, zullen we niet naar de volgende gaan? Het trage tempo komt het spel niet ten goede...

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Ik had het evenement in het begin goed bijgehouden. Denk dat ik ongeveer 75% heb gezien. Maar niet iedereen heeft heel veel moeite gedaan om de films te kijken die werden genomineerd. Dat geklaag lijkt me dan ook niet terecht bij iedereen. Tenslotte heeft namelijk iedereen wel een film genomineerd met ongeveer tussen 15-50 stemmen dus dit moet je dan ook wel verwachten.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shaky schreef:

Misschien de 24-uurs regel wat versoepelen? Ik zie niet zo snel nog een stem voor deze battle voorbijkomen. Er kan toch nog gewoon gestemd worden op de battles zolang de reeks loopt, zullen we niet naar de volgende gaan? Het trage tempo komt het spel niet ten goede...

Na 12 uur dan? Dan kunnen we nu al een nieuwe plaatsen. Ik voeg de daad bij het woord:

46 Ekusute (2007) aka Exte: Hair Extensions vs Carrie (1976)

Ik heb die eerste nog altijd niet gezien dus kan niet stemen.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

alexspyforever schreef:

Na 12 uur dan? Dan kunnen we nu al een nieuwe plaatsen. Ik voeg de daad bij het woord:

46 Ekusute (2007) aka Exte: Hair Extensions vs Carrie (1976)

Top. Wanneer in de volgende ronde blijkt dat meer mensen de overgebleven films gezien hebben, zou t altijd weer terug naar 24 uur kunnen. Maar voor nu lijkt me dit een slimme beslissing.

Dan ook meteen de eerste stem:

0-1

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

Goed om de wachttijd te verkorten.

Ik ben het nog niet beu en wil nog steeds graag stemmen, maar zelfs met heel veel geziene films loop ik nog kans om niet te kunnen stemmen. En als ik wel kan stemmen moet ik vaak erg lang wachten tot iemand eindelijk de volle 5 punten aantikt. Dus fijn om de snelheid te vergroten.

Bijzonder om te lezen dat de meeste mensen hier blijkbaar gewoon thuis zitten. Ik ben nog steeds hele dagen aan het werk. Geen extra tijd voor films

.

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

0-2

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Collins schreef:

Goed om de wachttijd te verkorten.

Ik ben het nog niet beu en wil nog steeds graag stemmen, maar zelfs met heel veel geziene films loop ik nog kans om niet te kunnen stemmen. En als ik wel kan stemmen moet ik vaak erg lang wachten tot iemand eindelijk de volle 5 punten aantikt. Dus fijn om de snelheid te vergroten.

Bijzonder om te lezen dat de meeste mensen hier blijkbaar gewoon thuis zitten. Ik ben nog steeds hele dagen aan het werk. Geen extra tijd voor films

.

Werk je in een van de essentiële sectoren of eentje waarbij thuiswerken onmogelijk is?

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

Postnl logistiek. Thuiswerken kan idd niet

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3848 stemmen

Ik ben nu, op 1 dag na, altijd thuis maar de kids dus ook. Wat het kijken naar film niet zozeer beïnvloed, maar het kijken naar horror wel. Ik kijk ook wel wat dingen die onder soft horror vallen samen met mijn zoon maar die is kog maar 7 en verliest soms wat zijn interesse halfweg. Er wordt dan ook soms doorgespoeld naar stukken met wat meer actie. Maar ik ben op dit gebied nogal streng voor mezelf en log deze dan ook niet als gezien ook al mis ik maar 10 minuten ofzo.

Tevens ben ik wat verzonken geraakt in het bekijken van the twilight zone reeks van de jaren 80.

Basto

• 11959 berichten
  • 7413 stemmen

0-3 Carrie

joolstein

• 10841 berichten
  • 8936 stemmen

Ben werkzaam in een sector die gelinieerd is aan de essentiële sector, dus ook ik zit nog niet thuis. Thuis werken is daarbij ook niet mogelijk, wel kan het zijn dat er binnenkort wat diensten uit gaan vallen maar enfin... tot die tijd gaan we noestig door.

Ekusute (2007) aka Exte: Hair Extensions vs Carrie (1976)

0-4

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

De 12 uur zijn voorbij. Nieuwe battle:

47 Haunt (2019) vs À l'Intérieur (2007)

À l'Intérieur niet gezien, ik mag niet stemmen.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

0-1

Shaky de film zou je kunnen bevallen. Ik ben geen liefhebber van die Franse extreme horror (ze kopiëren iets te gretig van de Amerikanen) maar deze leek dat toch een stuk minder te doen, wel niet teveel logica verwachten. Maar zo erg als Haute Tension is het niet, die uiteindelijk best te pruimen was tot aan de domme twist waardoor ik die alsnog een onvoldoende gaf.

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

0-2

Shaky

• 3736 berichten
  • 13054 stemmen

Lijkt me ook zeker een gave film alexspyforever. En op die uitlokking van Haute Tension ga ik niet reageren, dat is entrapment

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.