• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.258 stemmen

Horror Avatar Knock-Out

zoeken in:

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Er blijkt een probleem te zijn met het wijzigen van avatar, ik kon de mijne enkele verwijderen en niet wijzigen. Ik heb dit probleem aan de mods gemeld. Is wel heel vervelend dat dit juist nu moet gebeuren.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

alexspyforever

Is dat dan het bevestigen wat het probleem geeft, want ik kom gewoon in mijn bestanden terecht waarna ik alleen maar moet bevestigen (ik doe dit nog even niet omdat ik me afvraag of dit bij jou ook hetzelfde is geweest en wil behalve voor de aanstaande ko mijn Tony Montana avatar niet wijzigen) Tot zover kom ik persoonlijk niks vreemds tegen namelijk?

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Ach, zo'n lege avatar is ook best eng.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

alexspyforever

Ik heb het toch even geprobeerd. Omdat ik mijn avatar eigenlijk niet wilde wijzigen heb ik wederom een Tony Montana afbeelding aangehouden. Eerst een rode, nu een witte. Ik heb geen problemen met het wisselen van avatar.

EDIT: Kleine avatars lukken wel, als je grote afbeeldingen hebt die je moet bijsnijden dan werkt het inderdaad niet.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Gang_Star schreef:

alexspyforever

Ik heb het toch even geprobeerd. Omdat ik mijn avatar eigenlijk niet wilde wijzigen heb ik wederom een Tony Montana afbeelding aangehouden. Eerst een rode, nu een witte. Ik heb geen problemen met het wisselen van avatar.

EDIT: Kleine avatars lukken wel, als je grote afbeeldingen hebt die je moet bijsnijden dan werkt het inderdaad niet.

Inderdaad ik wilde een grote afbeelding en zo bijsnijden, ik zal het eens met een kleintje proberen gewoon voor de test.

edit: het zou opnieuw moeten werken, ik heb alvast een nieuwe grote avatar (via bijsnijden) kunnen nemen met dank aan onze beheerder.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

alexspyforever

Ik heb de beer tijdelijk verwijderd en de coyote weer teruggezet. Dit is zo lang de Horror Avatar K.O. duurt. Bij de algemene Avatar K.O. wordt de beer weer teruggezet.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ik zal alvast mijn avatar onthullen, aangezien de ko volgens mij snel van start gaat

http://orig00.deviantart.net/d59a/f/2012/212/8/2/horror_road_by_mr_ripley-d58kano.jpg

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Al die vertrouwde avatars weg

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Flat Eric schreef:

Al die vertrouwde avatars weg

Tony Montana keert gauw genoeg terug

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Gelukkig! Maar desalnietemin een sfeervolle tijdelijke avatar Gang_Star

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Thank you Flat Eric

Wanneer keert killer Flat Eric trouwens terug, zelfde als vorig jaar misschien?

tommykonijn

• 5144 berichten
  • 2358 stemmen

Ik ga mijn avatar niet veranderen. In de eerste plaats omdat horror niet meteen mijn genre is en daarnaast heb ik deze avatar nog niet zo lang, terwijl ik de vorige volgens mij makkelijk vier jaar gehad heb. Desalniettemin, bedankt voor de uitnodiging. Ik stem wel graag weer mee als ik tijd heb

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

tommykonijn schreef:

Ik ga mijn avatar niet veranderen. In de eerste plaats omdat horror niet meteen mijn genre is en daarnaast heb ik deze avatar nog niet zo lang, terwijl ik de vorige volgens mij makkelijk vier jaar gehad heb. Desalniettemin, bedankt voor de uitnodiging. Ik stem wel graag weer mee als ik tijd heb

Geen probleem tommy, je bent trouwens geselecteerd voor de algemene avatar KO waarvoor je je avatar niet hoeft te veranderen

tommykonijn

• 5144 berichten
  • 2358 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Geen probleem tommy, je bent trouwens geselecteerd voor de algemene avatar KO waarvoor je je avatar niet hoeft te veranderen

Ik zag het, ja. Daar wil ik ook wel aan meedoen als die t.z.t. georganiseerd wordt. Ik vind ze leuk; al die KO's die jullie opzetten. Zeker in een periode waarin ik momenteel niet goed aan het stemmen/schrijven van recensies toekom, is het leuk om toch een vrijblijvende bezigheid te hebben op de site.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Update van de deelnemerslijst:

Mac Hammer Fan

TornadoEF5

Richard_Voorhees

Kondoro0614

606

HALVE TAMME.

wibro

arno74

DjFrankie

Woland

ScarFish

Miszmi

baspls

John Barry

VincentL

Halcyon

Filmkonyn

Boeikens

alexspyforever

Gang_Star

Film Pegasus

gerwinmaster (heeft me een pm gestuurd voor deelname)

Gh8st

Voorlopig dus 23 namen, mensen kunnen zich nog tot vrijdagavond opgeven, want zaterdagochtend stel ik dan de definitieve lijst op en de battles voor ronde 1. Bedoeling is om zaterdagavond van start te gaan. Ik moet enkel nog eens overleggen met mijn mede-organisatoren of we tot 64 of 96 gaan.

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Gang_Star schreef:

Wanneer keert killer Flat Eric trouwens terug, zelfde als vorig jaar misschien?

Nee, teveel gedoe. Ik hou deze Flat Eric

Rickyman

• 1282 berichten
  • 2727 stemmen

Misschien een late reactie van me, maar hou m'n avatar ook liever zoals die is. Anders is het niet meer herkenbaar en dat is toch de bedoeling van een avatar.

Mijn avatar is trouwens de poster/hoes van de Cheech en Chong film "Next Movie", beetje jeugdsentiment en vond het wel passen op een filmsite.

Overigens niet echt een horrorfilm.

arnodw

• 213 berichten
  • 2654 stemmen

Ik doe graag weer mee! Alleen al om deze geweldige film te promoten waar mijn avatar uit komt

alexander038

• 958 berichten
  • 1295 stemmen

Van mij ook een wat late reactie (was een paar dagen niet online) maar ik hou ook mijn eigen plaatje.

Ik gebruik hem al jaren en zal hem waarschijnlijk ook nooit veranderen.

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

arnodw schreef:

Ik doe graag weer mee! Alleen al om deze geweldige film te promoten waar mijn avatar uit komt

Hm, lijkt me interessant...ik zet hem op mijn to-watch-bucket list

Willy Wartaal

• 433 berichten
  • 3819 stemmen

Sorry ik doe niet mee, denk ook dat ik de mijne nooit zal veranderen.

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4906 stemmen

En hup ... hier zal ik ook nog eens aan meedoen ... En hopelijk tijd vinden om ook eens te stemmen

Daan258

• 3688 berichten
  • 2489 stemmen

Ach ja ik doe ook wel mee.

Laat me avatar lekker staan.:)

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3849 stemmen

Ik doe ook mee. Ga morgenavond men avatar aanpassen. Heb er superveel zin in!

Dievegge

• 3176 berichten
  • 8208 stemmen

Oké. Ik heb tijdelijk m'n avatar veranderd hiervoor. Daarna keer ik wellicht terug naar Paulette Goddard. Het is niet de meest gruwelijke, maar wel een stijlvolle met een mooi clair-obscur.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ben blij Hollywood007 dat je alsnog mee kan doen. Zou niet hetzelfde zijn geweest zonder jou. Je had het precies druk de laatste dagen, want anders ben je er bijna dagelijks.

Ook hartelijk welkom Dievegge, altijd fijn om nieuwe deelnemers te hebben. Je normale avatar komt die uit een Charlie Chaplin film? Modern Times?

Jullie zijn ook geselecteerd voor de algemene KO hierna. Dan kunnen jullie je vertrouwde avatar terugnemen.

ikkegoemikke ja ik denk dat jij amper had kunnen meestemmen bij beide KO's, altijd zo druk hé of je vrouw die je weer mee neemt uit winkelen

HALVE TAMME. vergeet je avatar niet te wijzigen of ga je met Sharky meedoen?

Idem aan VincentL en TornadoEF5.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Meteen ook maar een update want ik zie dat ik de namen door Kondoro nog geselecteerd niet had opgenomen:

606

A.L.I.E.N

alexspyforever

arno74

arnodw

akira124

Barry83

baspls

Boeikens

Bob Gray

Bottleneck

brucecampbell

cor1946

Daan258

Dievegge

DjFrankie

DragQueen

dutchtuga

FillumGek

Filmkonyn

Film Pegasus

Gang_Star

gerwinmaster

Gh8st

grid8400

Halcyon

HALVE TAMME.

Hollywood007

ikkegoemikke

j0enne

John Barry

Kondoro0614

Left4Dead

Mac Hammer Fan

Miszmi

morpheus2000

P8rb

Pestiis

predalien

Pluisje94

remorz

rep_robert

Richard_Voorhees

ScarFish

thriller97

TornadoEF5

Turbodevil

unreallerke

VincentL

wibro

Woland

Men kan zich nog opgeven tot vanavond 19u, daarna vullen we de lijst zelf aan tot we een deelnemersveld van 64 hebben (momenteel 51). Start van ronde 1 is voorzien morgen om 21 u. Als ik dit niet haal (receptie die uitloopt) kan 1 van de mede-organisatoren de debatten openen. Ik zorg er voor dat alles klaar staat. Enkele users hebben nog geen horroravatar genomen. Gelieve dat voor de start te doen anders volgt diskwalificatie en gaat je tegenstander automatisch door. Ook moet je dezelfde horroravatar behouden zolang je nog in de afvalrace zit, veranderen betekent ook diskwalificatie.

Dievegge

• 3176 berichten
  • 8208 stemmen

alexspyforever schreef:

Ook hartelijk welkom Dievegge, altijd fijn om nieuwe deelnemers te hebben. Je normale avatar komt die uit een Charlie Chaplin film? Modern Times?

Inderdaad, ook de inspiratie voor mijn screenname.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.