- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13474 berichten
- 1313 stemmen
5-7 Miszmi.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Thx lieve mensen
Deze keer versloeg je me gelukkig wel met een waardige avatar
.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Deze keer versloeg je me gelukkig wel met een waardige avatar
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13474 berichten
- 1313 stemmen
2-1 galaxydriver32 .
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Thanks again iedereen!
Ik vind deze battle heel lastig... Ik heb er gisteren al over na zitten denken en weet het eigenlijk nog steeds niet welke ik door zou willen hebben. Ik ga denk ik toch voor MerikW. Zijn avatar doet mij net iets meer, al vind ik die van galaxy unieker.
2-2
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
4-2 galaxy,tevens de beste die over is vind ik.
tbouwh
-
- 5821 berichten
- 5404 stemmen
5-2, beiden vind ik niet erg bijzonder
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
5-2, beiden vind ik niet erg bijzonder
Dat hebben wij nou bij de clowns

alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik dacht net hetzelfde, ik denk dat The Joker er 4 maal in zat. Pennywise vind ik dan wel horror, die zat er 2 maal in.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
7-4 MerikW
tbouwh
-
- 5821 berichten
- 5404 stemmen
Ik heb eerder al uitgelegd waarom de clown mijn avatar is, dat is niet per se omdat ie nu zo eng is 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Finalewaardige battle....beide horror, de ene mooier, de ander luguber....moeilijk!
galaxydriver32
8-4
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik heb eerder al uitgelegd waarom de clown mijn avatar is, dat is niet per se omdat ie nu zo eng is
Niet alle avatars waren mijn nominaties. Galaxy legde een basis en daar zat jouw avatar bij. Ik ken totaal niets van Batman maar ben bewust dat "The Joker" de bad guy is en toch wel een horrorgehalte heeft gezien zijn slechtheid en voorkomen. Er was ook iemand bij met dat jochie van The Omen als avatar. Plaatje op zich niet eng maar de associatie met pure evil gaf daar de doorslag.
Ik heb de lijst aangevuld en geshift tot ik aan 64 kwam. Boeikens heeft geijverd om uit te breiden tot 96 om zo tot een finale van 3 te komen. Hij heeft zelf nog een rist waardige nominaties doorgestuurd. Met de hulp van tattoobob en moviemind die nog leuke kandidaten vonden waarbij inactieve leden werden vervangen zijn we uiteindelijk tot een mooie deelnemerslijst gekomen. We wilden vooral vermijden dat we een weinig actieve winnaar zouden krijgen zoals bij de algemene KO. The Blueberry was een mooie winnaar maar er was totaal geen interactie van zijn/haar kant en dat vonden velen toch wel ergens jammer.