Film / Filmgames / Knock-out: Best of movie scores
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2013, 10:15 uur
0
geplaatst: 25 november 2013, 11:10 uur
6-4.
Jammer van Clint Mansell, had toch wel mooier gestaan in de finale.
Jammer van Clint Mansell, had toch wel mooier gestaan in de finale.
0
geplaatst: 25 november 2013, 11:23 uur
6-6 Prima traditionele finale. Zie je niet vaak meer in de KO's.
0
geplaatst: 25 november 2013, 13:18 uur
7-10 Mooiere finale dan verwacht inderdaad.
De eerste is een erg sterke theme, maar Ecstasy of Gold is gewoon een erg goed nummer dus mijn stem gaat naar de tweede. Ennio zou het verdienen.
De eerste is een erg sterke theme, maar Ecstasy of Gold is gewoon een erg goed nummer dus mijn stem gaat naar de tweede. Ennio zou het verdienen.
0
geplaatst: 25 november 2013, 17:35 uur
Een slechte finale, en een nog slechtere winnaar. Veel van mijn favorieten lagen er ook al best vroeg uit.
Maar uiteraard mijn dank aan DVD-T voor de organisatie.
Maar uiteraard mijn dank aan DVD-T voor de organisatie.

0
geplaatst: 25 november 2013, 17:47 uur
In de halve finales liep het fout. Ook de verkeerde winnaar in de finale.
Bedankt voor de organisatie, DVD-T.
Bedankt voor de organisatie, DVD-T.
0
geplaatst: 25 november 2013, 18:13 uur
Meeste stemmen gelden persoonlijk vond ik dat het minste morricone nummer!
Bedankt voor de competitie. Beste verrassing voor mij was toch wel Summer, nooit eerder gehoord maar echt goed.
Bedankt voor de competitie. Beste verrassing voor mij was toch wel Summer, nooit eerder gehoord maar echt goed.
0
geplaatst: 25 november 2013, 18:42 uur
De winnaar:
Niet mijn favoriete Morricone. Toch ook verrassend dat Carpenter's Halloween theme zo ver is gekomen, minder verrassend dat weer Morricone heeft gewonnen in een score KO.
Al met al toch best veel nieuwe filmmuziek ontdekt. Bedankt Iedereen die nummers heeft toegevoegd aan de KO, en mee hebben gespeeld.
Niet mijn favoriete Morricone. Toch ook verrassend dat Carpenter's Halloween theme zo ver is gekomen, minder verrassend dat weer Morricone heeft gewonnen in een score KO.
Al met al toch best veel nieuwe filmmuziek ontdekt. Bedankt Iedereen die nummers heeft toegevoegd aan de KO, en mee hebben gespeeld.
0
geplaatst: 25 november 2013, 18:56 uur
Jammer dat de score van deUsynlige (Iver Kleive) niet mee deed:

0
AHWA
geplaatst: 25 november 2013, 19:09 uur
Mooie winnaar, schitterend nummer in de film en de verlossing als je op Metallica staat te wachten.
0
geplaatst: 26 november 2013, 09:37 uur
Uitstekende finale, juiste winnaar.
Wel een kleine kanttekening: Ecstasy of Gold verloor in de derde ronde kansloos van dat nummer uit Drive. Vanwege de diskwalificatie van dat nummer, mocht Ecstasy of Gold doorgaan.
Zo zie je maar.
Eddie Vedder's Society had mijn persoonlijke voorkeur. Jammer dat die al snel sneuvelde.
Leuke Knock-Out.
Wel een kleine kanttekening: Ecstasy of Gold verloor in de derde ronde kansloos van dat nummer uit Drive. Vanwege de diskwalificatie van dat nummer, mocht Ecstasy of Gold doorgaan.
Zo zie je maar.
Eddie Vedder's Society had mijn persoonlijke voorkeur. Jammer dat die al snel sneuvelde.
Leuke Knock-Out.
0
geplaatst: 26 november 2013, 14:07 uur
Dat van die diskwalificatie is waar ook. Excuses van mijn kant zijn wel op zijn plaats 
Prima nummer hoor. Moet de film nog zien (ja werkelijk), toch zijn het nummer en volgens mij ook de bijbehorende scène zijn mij wel bekend. Was verder niet mijn favoriet, maar zeker geen wanstaltige winnaar.
En DVD-T bedankt voor de organisatie.

Prima nummer hoor. Moet de film nog zien (ja werkelijk), toch zijn het nummer en volgens mij ook de bijbehorende scène zijn mij wel bekend. Was verder niet mijn favoriet, maar zeker geen wanstaltige winnaar.
En DVD-T bedankt voor de organisatie.
* denotes required fields.