menu

Film / Filmgames / Knock-out: Best of movie scores

zoeken in:
horizons schreef:

Oh ja, tot de 15, 2 verschil (toch?)

Klopt.

4-1

4-3

Bedankt voor de organisatie, DVD-T.

6-3, slechte finale

6-4.

Jammer van Clint Mansell, had toch wel mooier gestaan in de finale.

6-5

Allebei fantastische scores wat mij betreft.

6-6 Prima traditionele finale. Zie je niet vaak meer in de KO's.

7-10 Mooiere finale dan verwacht inderdaad.

De eerste is een erg sterke theme, maar Ecstasy of Gold is gewoon een erg goed nummer dus mijn stem gaat naar de tweede. Ennio zou het verdienen.

8-11

AHWA
9-14

10-14 jezus.

Een slechte finale, en een nog slechtere winnaar. Veel van mijn favorieten lagen er ook al best vroeg uit.

Maar uiteraard mijn dank aan DVD-T voor de organisatie.

In de halve finales liep het fout. Ook de verkeerde winnaar in de finale.

Bedankt voor de organisatie, DVD-T.

Bedankt DVD-T voor de organisatie.

Meeste stemmen gelden persoonlijk vond ik dat het minste morricone nummer!

Bedankt voor de competitie. Beste verrassing voor mij was toch wel Summer, nooit eerder gehoord maar echt goed.

De winnaar:

Niet mijn favoriete Morricone. Toch ook verrassend dat Carpenter's Halloween theme zo ver is gekomen, minder verrassend dat weer Morricone heeft gewonnen in een score KO.

Al met al toch best veel nieuwe filmmuziek ontdekt. Bedankt Iedereen die nummers heeft toegevoegd aan de KO, en mee hebben gespeeld.

Jammer dat de score van deUsynlige (Iver Kleive) niet mee deed:

AHWA
Mooie winnaar, schitterend nummer in de film en de verlossing als je op Metallica staat te wachten.

Uitstekende finale, juiste winnaar.

Wel een kleine kanttekening: Ecstasy of Gold verloor in de derde ronde kansloos van dat nummer uit Drive. Vanwege de diskwalificatie van dat nummer, mocht Ecstasy of Gold doorgaan.
Zo zie je maar.

Eddie Vedder's Society had mijn persoonlijke voorkeur. Jammer dat die al snel sneuvelde.

Leuke Knock-Out.

Dat van die diskwalificatie is waar ook. Excuses van mijn kant zijn wel op zijn plaats

Prima nummer hoor. Moet de film nog zien (ja werkelijk), toch zijn het nummer en volgens mij ook de bijbehorende scène zijn mij wel bekend. Was verder niet mijn favoriet, maar zeker geen wanstaltige winnaar.

En DVD-T bedankt voor de organisatie.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.