- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Bad Guys (2013)
Knock-Out Bad Guys (2013)
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Eens met Maikeru. T-1000 gaat inderdaad veel meer dreiging uit dan van dat verouderde model. Veel sterkere en dreigendere Terminator die amper te stoppen is. Robert Patrick zet met zijn ijzingwekkende koele blik een onvergetelijke bad guy neer.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
nooit gedacht dat er iemand op aarde zou zijn die van keurig gekapte Robert Patrick meer dreiging vind uitgaan dan van een gehavende Arnold
Ik zie geen Robert Patrick maar een meedogenloze killer die d.m.v. shape shifting een onnavolgbare tegenstander is. Zeker finalemateriaal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie een 13 in een dozijn hitlerjungend mannetje. Heb 'm ook op geen toffe quote of actie kunnen betrappen. Arnie is tenminste naast terminator ook nog eens oogchirurg 
Maar ach, licht er gelukkig uit. 1e ronde materiaal wat mij betreft. Zal wel een generatiekloof zijn. Was ik toen 11 geweest had ik T1000 ook vast bere eng gevonden. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Heb 'm ook op geen toffe quote of actie kunnen betrappen
Bijna elke achtervolging is wel een toffe actie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb 'm ook op geen toffe quote of actie kunnen betrappen.
En toffe actiescènes? Misschien volgende keer eens je ogen open houden Reinbo.
Verder was de film destijds revolutionair met grensverleggende special effects.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Deel 2 haalt het sowieso niet bij deel 1 ze hadden van Arnold nooit de good guy moeten maken. Dat Hasta la vista is idd tenenkrommend. En grensverleggende special effects? Tja, gaat hier toch om de bad GUY.
En die toffe actie betreft meer de voertuigen en achtervolgingen dan de acties van de T1000 zelf. Pak melk doorboren. 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik vind de arnie thermometer ook beter. Wanneer ie als skelet doorliep
zonder arnie vlees.
10x zo tof als T1000 maar die was wel scary zo af en toe.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Een bad guy die je helemaal aan flarden schiet, en met behulp van vloeibare stikstof in duizenden stukken uit elkaar laat spatten. Maar dat helpt niets want de bad guy herstelt zichzelf zonder problemen en gaat weer zonder aarzeling en emotie recht op zijn doel af.
Ja, dat noem ik één van de beste en meest angstaanjagende bad guys ooit. Zo een T-1000 wil je niet achter je hebben.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Weinig 'guy' aan wat vloeibaar metaal. Ik wil ook geen dodelijk virus op lopen, maar tot de verbeelding spreken doet het (hij) nauwelijks.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan ook weinig 'guy' aan een geprogrammeerde kindervriend met een ijzeren skelet.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Een bad guy die je helemaal aan flarden schiet, en met behulp van vloeibare stikstof in duizenden stukken uit elkaar laat spatten. Maar dat helpt niets want de bad guy herstelt zichzelf zonder problemen en gaat weer zonder aarzeling en emotie recht op zijn doel af.
Ja, dat noem ik één van de beste en meest angstaanjagende bad guys ooit. Zo een T-1000 wil je niet achter je hebben.
Eens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan ook weinig 'guy' aan een geprogrammeerde kindervriend met een ijzeren skelet.
Is in deel 1 ook geen kindervriend. Verder is het in deel 1 de fysiek van Arnold en niet de cgi die indruk maakt. Arnold is 100% guy. Maar ach, ik leg het uit aan mensen die bang worden van wat vloeibaar metaal.... 
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
10-9
T-1000 badder dan Arnie in deel 1 
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Frank Booth gaat door. Tijdslimiet verstreken om 16.51u. Stem van DieGo is beslissend.
14. Bartel (Calvaire) - Gordon Gekko (Wall Street)
0-1