- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Bad Guys (2013)
Knock-Out Bad Guys (2013)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wanneer je niet kunt kiezen en de bad guys voor jou gelijkwaardig zijn, is het toch in principe 'sterker' van het personage in de mindere film. Die weet ondanks de film indruk te maken, waar de andere alles mee heeft.
Geldt overigens niet voor mij. Ik vind Logan 100 keer beter dan Frank.
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Ik zou kiezen voor de betere film. Omdat de rol en de film misschien wel iets met elkaar te maken kunnen hebben. Daarnaast is een one man show van logan ook weer niet zo boeiend of wereldschokkend.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Lucaij
-
- 472 berichten
- 1861 stemmen
Kan niet oordelen over de eerste badguy, maar ik heb Ichi the killer gedeeltelijk of lang geleden gezien en die gast is toch echt wel een badass.
Vind het erg jammer dat Anton Chigurh er al uit is
Voor mij een van de meest memorabele badguys.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8281 stemmen
5-2
Die eerste is nog gebaseerd op een werkelijk bestaand persoon, geeft voor mij de doorslag....
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Het zal toch niet dat de reden dat ik van Asano ben gaan houden, de reden dat ik meer Miike ben gaan kijken, de reden dat Yakuza een favoriet onderwerp van me zijn geworden en de reden dat ik meer Japanse torture films ben gaan opzoeken, er zo maar uitvliegt? 
Lucaij
-
- 472 berichten
- 1861 stemmen
Het zal toch niet dat de reden dat ik van Asano ben gaan houden, de reden dat ik meer Miike ben gaan kijken, de reden dat Yakuza een favoriet onderwerp van me zijn geworden en de reden dat ik meer Japanse torture films ben gaan opzoeken, er zo maar uitvliegt?
Japanse torture films? Klinkt beetje fout 
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Niet zomaar natuurlijk ... Murata is toch net wat grootser en geflipter.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Even teruggebladerd en zie dat we Ben (Man Bites Dog) blijkbaar vergeten zijn. Toch wel een gemis
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat oeverloze gestaar van Frank dan wel?
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen