- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Bad Guys (2013)
Knock-Out Bad Guys (2013)
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
63. Kakihara (Koroshiya 1) - K2 (Banlieue 13)
1-0 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja, wat anders? Het personage dat je het meest verveeld?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, en definieer 'beste', lijkt mij toch diegene waar je het meest plezier aan beleefd om een bezig te zien. BAD GUYS zijn het immers alle maal.
Of wil jij soms stemmen op wie het 'slechts' is? En vind jij dan een maffia baas slechter dan een kinderverkrachter?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En vind jij dan een maffia baas slechter dan een kinderverkrachter?
Als een maffiabaas iemand zijn hele familie inclusief kinderen laat uitmoorden is hij minstens zo slecht als een kinderverkrachter die handelt naar zijn niet te onderdrukken aangeboren seksuele geaardheid.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als een maffiabaas iemand zijn hele familie inclusief kinderen laat uitmoorden is hij minstens zo slecht als een kinderverkrachter die handelt naar zijn niet te onderdrukken aangeboren seksuele geaardheid.
Precies, een hoop geneuzel. Het gaat mij gewoon om de 'funfactor'. Welke bad guy weet mij het best te vermaken te shockeren, angst in te boezemen of te beroeren. Het soort emoties dat ik zoek wanneer ik een film over/met een bad guy bekijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat begrijp ik, maar je kan je ook afvragen of Patrick Bateman wel een bad guy is.
Is al een tijd geleden dat ik de film heb gezien en ik heb het boek niet gelezen. Maar is hij niet gewoon een persoon die niemand kwaad doet en gewoon rijp is voor een opname in een psychiatrische instelling?
Lijkt me een schizofreen met een persoonlijkheidsstoornis.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat begrijp ik, maar je kan je ook afvragen of Patrick Bateman wel een bad guy is.
Is al een tijd geleden dat ik de film heb gezien en ik heb het boek niet gelezen. Maar is hij niet gewoon een persoon die niemand kwaad doet en gewoon rijp is voor een opname in een psychiatrische instelling?
Lijkt me een schizofreen met een persoonlijkheidsstoornis.
Volgens mij (en zeker in het boek) snijdt hij een hoop vrouwen aan stukken. In het boek is het nog erger. Toch wel een van de grootste psychopaten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar er heerst veel onduidelijkheid over die moorden. Kan gewoon zijn verbeelding zijn.
Zie imdb link.
Er is ook op MovieMeter een spoilertopic hierover.