- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: oorlog
Knock-out: oorlog
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
Bovenstaande bericht heb ik nog iets aangevuld.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die concensus (bij zo'n mooi woord hoort eigenljk een statistiek) 'gewoon' in twijfel trek. Dat ook daar de populaire films komen bovendrijven zal ook best wel. Maar was dat bij die ko meer het geval dan zonder stemverplichting? Zaten er in die ko's uberhaupt veel films die uiteindelijk door zouden kunnen gaan voor tip? Was het al niet zo dat juist bij die ko's er een minimale aantal stemmen nodig was voor een film om mee te mogen doen (wat tips al veel meer uitsluit)? Het is me wat te gemakkelijk geroepen dit.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
03. Život je Čudo - Paths of glory
0-1 tussenstand
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12856 stemmen
Die KOs duurde vooral langer waardoor de algemene interesse al sneller wegebde. Verder was er volgens mij niet eens zoveel verschil op te merken tussen de verschillende types van KOs.
Njah, soms moet je gewoon vertrouwen op 99.9% zekerheid (om even een sappige link te leggen naar voorbehoedsmiddelen
). Ik ben het er mee eens dat sommige mensen veel lakser zijn dan anders met hun stemmen, maar dat ligt dan eerder aan het individu dan aan de opzet van de KO.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
1-2 (4,5* vs 4,5*)
Zeer ongelukkige loting dus. 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
04. La battaglia di Algeri - Schindler's list
1-0 (4,5* vs 4,0*)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Had hier een heel opstel geschreven (
), en drukte toen op een verkeerd knopje (tot twee keer toe) 
Het kwam er op neer dat ik het puur pragmatisch bekijk en 'know-not'-stemmen zie als een noodzakelijk kwaad bij de opzet van deze KO. De rest is daarom ook weinig relevant (en had ik ook niet erbij moeten halen). Je interpreteert verder mijn berichten verkeerd (ga niet nog een keer typen waarom), wat ook komt doordat ik het niet duidelijk genoeg formuleerde. Hier laat ik het bij, want dit is het niet waard om tijd aan te besteden.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
3-3 Al moet ik beide films herzien.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen
3-4 bijzonder zware keuze, maar dan toch maar voor de allerbeste holocaust-film
Martin Van K
-