Film / Filmgames / Knock Out: short films (2012)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2015, 15:09 uur
Ik heb zelf nog nooit een Knock-Out meegedaan, dus om er meteen 1 te organiseren lijkt me erg lastig 

0
geplaatst: 11 oktober 2015, 14:41 uur
Deze knock-out is toen der tijd aan me voorbij gegaan, maar het was/is een origineel bedacht concept. Zou er zeker aan deelnemen mocht het nog eens opgezet worden.
Mischien dat de bedenker/organisator van toen het nog eens zou willen organiseren of je mischien zou kunnen of willen helpen/leren het zelf te organiseren Night's Watch?

Mischien dat de bedenker/organisator van toen het nog eens zou willen organiseren of je mischien zou kunnen of willen helpen/leren het zelf te organiseren Night's Watch?
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 16:21 uur
Ik ben relatief nieuw hier, ik heb nog nooit een Knock-Out georganiseerd of überhaupt aan mee gedaan. Zelf organiseren is daarom niet echt een oplossing. Uiteraard ben ik wel bereid om te helpen als dat nodig is! MovieMind
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 16:51 uur
Als ik me niet vergis is Onderhond het brein achter deze knock-out, dus laten we het hem eens vragen.
Wat denk je ervan Onderhond, zou je hier nieuw leven in willen blazen?
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 17:48 uur
Ik zie dit forum ook niet verschijnen bij '' updates > forum ".
Enig idee hoe dit kan? MovieMind
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 20:00 uur
Geen idee, dat zou je aan de medewerkers van deze site moeten vragen.
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 21:27 uur
Night's Watch schreef:
Ik zie dit forum ook niet verschijnen bij '' updates > forum ".
Staat er gewoon tussen hoor: http://www.moviemeter.nl/updates/topics/Ik zie dit forum ook niet verschijnen bij '' updates > forum ".
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 14:17 uur
MovieMind schreef:
Als ik me niet vergis is Onderhond het brein achter deze knock-out, dus laten we het hem eens vragen.

0
geplaatst: 16 oktober 2015, 14:27 uur
Ik vrees dat de KO-formule ook een beetje is uitgewerkt. Allicht dat een nieuw idee weer wat leven in de games kan inblazen, maar buiten een paar klassieke KOs (Top 250; posters, avatars) zie ik nog maar weinig heil in de formule.
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 14:49 uur
Die mening deel ik met je, al heeft het slagen van een game veel te maken met het aantal voldoende deelnemers.
Mischien dat er in de toekomst meer animo voor is.
Mischien dat er in de toekomst meer animo voor is.

0
geplaatst: 27 maart 2016, 12:50 uur
tattoobob schreef:
Is er al een topic waar short films geplaatst kunnen worden?
Is er al een topic waar short films geplaatst kunnen worden?
Jazeker, dit topic:
Film >> Overige films >> Korte films
Maar ik denk dat je ook een apart topic mag aanmaken in die sectie als het om kortfilms gaat van dezelfde acteur/regisseur etc
* denotes required fields.