menu

Film / Filmgames / Knock Out: short films (2012)

zoeken in:
Ik heb zelf nog nooit een Knock-Out meegedaan, dus om er meteen 1 te organiseren lijkt me erg lastig

Deze knock-out is toen der tijd aan me voorbij gegaan, maar het was/is een origineel bedacht concept. Zou er zeker aan deelnemen mocht het nog eens opgezet worden.

Mischien dat de bedenker/organisator van toen het nog eens zou willen organiseren of je mischien zou kunnen of willen helpen/leren het zelf te organiseren Night's Watch?

Ik ben relatief nieuw hier, ik heb nog nooit een Knock-Out georganiseerd of überhaupt aan mee gedaan. Zelf organiseren is daarom niet echt een oplossing. Uiteraard ben ik wel bereid om te helpen als dat nodig is! MovieMind

Als ik me niet vergis is Onderhond het brein achter deze knock-out, dus laten we het hem eens vragen.

Wat denk je ervan Onderhond, zou je hier nieuw leven in willen blazen?

Ik zie dit forum ook niet verschijnen bij '' updates > forum ".
Enig idee hoe dit kan? MovieMind

Geen idee, dat zou je aan de medewerkers van deze site moeten vragen.

Night's Watch schreef:
Ik zie dit forum ook niet verschijnen bij '' updates > forum ".
Enig idee hoe dit kan? MovieMind
Staat er gewoon tussen hoor: http://www.moviemeter.nl/updates/topics/

arno74 schreef:
(quote)
Staat er gewoon tussen hoor: http://www.moviemeter.nl/updates/topics/

Ja bij mij nu ook!
Had een instelling verkeerd staan..

MovieMind schreef:
Als ik me niet vergis is Onderhond het brein achter deze knock-out, dus laten we het hem eens vragen.

Wat denk je ervan Onderhond, zou je hier nieuw leven in willen blazen?

Ah ... ehm, nee

Jammer, bedankt voor je reactie

Ik vrees dat de KO-formule ook een beetje is uitgewerkt. Allicht dat een nieuw idee weer wat leven in de games kan inblazen, maar buiten een paar klassieke KOs (Top 250; posters, avatars) zie ik nog maar weinig heil in de formule.

Die mening deel ik met je, al heeft het slagen van een game veel te maken met het aantal voldoende deelnemers.

Mischien dat er in de toekomst meer animo voor is.

Is er al een topic waar short films geplaatst kunnen worden?

tattoobob schreef:
Is er al een topic waar short films geplaatst kunnen worden?

Jazeker, dit topic:

Film >> Overige films >> Korte films

Maar ik denk dat je ook een apart topic mag aanmaken in die sectie als het om kortfilms gaat van dezelfde acteur/regisseur etc

Gast
geplaatst: vandaag om 15:42 uur

geplaatst: vandaag om 15:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.